Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
har lavet et nyt mix.. denne gang ved hjælp af Eminem - The Real Slim Shady acapellaen og mine egne samples..
hvis i synes at beatet lyder bekendt, ska i lige vide at klaverspillet er ik mit eget.. ku ikke navnet på den det oprindeligt kommer fra, så kunne ikk finde en instrumental, men kunne dog huske det.. ved bare at eminem er med i den oprindelige sang klaverspillet kommer fra..
Lyder meget godt.
Er bare lidt ked af at du vælger at fortsætte med klaveret da han begynder at rappe, man forventer lidt at der kommer et beat (ved 00:15).
nååå der i omkvædet.. nu er det oss kun lige fra starten og i omkvædet der er det der klaverspil.. men har oss lavet en lidt kortere udgave.. du må lige sige hvis den ska op..
chreddy1 skrev:nååå der i omkvædet.. nu er det oss kun lige fra starten og i omkvædet der er det der klaverspil.. men har oss lavet en lidt kortere udgave.. du må lige sige hvis den ska op..
Hvis der er et ordentlig beat på, vil jeg gerne høre den.