Brokketråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Kunne det ikke tænkes at Mikkel mente at det grunden til at hn mistede kortet var mærkeligt, fordi jeg synes da også det lyder besynderligt at man mister kortet pga. en kæreste..
naRf

Indlæg af naRf »

Det er da en underlig grund. Hvorfor skulle man miste sit kørekort, pga. problemer med kæresten? Er det sådan at han frivilligt går op og afleverer sit kort - ”Det går ikke så godt med min kæreste, jeg må hellere droppe at køre bil”. Og at kalde Mikkel en tåbe og sige kræften må æde ham, er sgu lige en tand for meget!
Billede
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

DjMail skrev:Hvis amh gerne vil brokke sig uden at skulle forklare sig, ja så bruger han det rigtige indlæg, og det gør kun mikkels indlæg mere forkert. Det er en brokketråd og folk skal have lov til at brokke sig, uden at forklare sig.
Det er jeg 100% enig i. Ydermere når folk skriver "interne grunde" så ligger der i det, at man ikke skal spørge mere ind til det. Sådan ser jeg det i hvert fald.
Hvis amh ville fortælle hvad der var sket og grunden til hans ven har mistet kortet, havde han nok gjort det. For mig at se skal man ikke give en gyldig grund til hvorfor man brokker sig over noget i brokketråden.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg vil godt brokke mig over at folk diskuterer andre folks brokkerier.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

En eller anden mod, slet venligst mit indlæg før dette i denne tråd.
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

DjMail skrev:Og D3FrozTt du skriver at det måske kun er for at få et svar på grunden, og det har du forhåbentlig ret i, men så skal han spørge ind til grunden, istedet for at spørge "er det bare mig // maybe just me". Allerede der betvivler han amh´s indlæg og det sker på før omtalte begrænsede information.
Det første du skriver var det. jeg oprineligt mente, ja. Det sidste kan jeg ikke helt se hvor du finder henne. Betvivler hans indlæg? Der er jo ikke noget at betvivle - amh kommer med et statement...
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Jeg undrer mig nu også over de interne grunde med hans kæreste kan koste et kørekort.

Men tidspunktet amh har skrevet indlægget på tyder meget på, at det har noget med en bytur at gøre. x er i byen uden kæresten. Kæresten ringer eller x ringer til kæresten. Så kommer de interne grunde. x er fortvivlet og sætter sig ud i sin bil og kører hjem til kæresten. På vejen bliver han stoppet af politiet og da alkometeret slår kraftigt ud ryger kørekortet.

Kun en teori, men uden anden info kan man jo kun gætte. amh kommer nok med flere detaljer, hvis han føler for det, men uanset hvad så må idioten (og det vil jeg godt kalde vennen) have lavet noget totalt uansvarligt i bilen, og så skal hammeren falde. Ellers ryger kørekortet ikke.

DJ Mail. Jeg tror du misforstod Mikkels indlæg, Mikkel stiller sig som flere af os andre spørgsmål til, hvordan kæresteproblemer kan koste et kørekort. Det er jo ikke fordi, at jeg mister mit togkort fordi jeg løber tør for mælk :) (du kan tage det. Jeg ved du kan.)

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Gider ikke sidde og qoute allesammen... Altså ja, det er nederen han midstede/mister sit kort, han havde til næsten alt, pånær motorcykel, han er uddannet lastvognsmekaniker, så han kan jo intet lave uden et kørekort såen da.
Djmail, ja, det er sådan jeg havde det, og det gjorde ikke sagen bedre at jeg selv lige var kommet hjem fra en ordenlig stiv bytur, skrev det ja, da jeg var alt for stiv, sad dog og rettede stavefejlene :)
3dotz, ja, det var noget med en bytur, han kører beruset, ikke for beruset, men nok til at smadre nogle biler. Det eneste der skete var materielle skader. Ja, syntes selv han fortjener at midste kortet, men det er nederen at han kunne finde på det, og dét kommer bag på mig, derfor er det nederen også.
IdEaL
Geografisk sted: Nok ikke Cuba

Indlæg af IdEaL »

Blev bitched af en dåse jeg aldrig havde mødt og kaldt en idiot da jeg går ind for at få en pizza, er det folks forudtagede mening at jeg er en idiot! Jeg havde ikke sagt en skid til hende og fortjener ikke og blive overfust. Så nedern når det er det eneste man kan huske fra sin bytur.
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Ferien er overstået!!! :(
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Den 3pak gajoler jeg fandt var tom :(

Hvem fanden lægger også tomme gajolpakker tilbage i plastikken.. Det er fandme ikke iorden! ØV!
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
D3FrozTt

Indlæg af D3FrozTt »

Det her er faktisk en glædelig nyhed - jeg har endelig fået afklaring hvornår kæresten kommer hjem. Hun er stukket af som ski-bums og arbejder på et hotel i Chamonix.

Der var jo så'n set godt nok - men jesus christ hvor er der lang tid til 14. April

Jeg får de lææææææææængste løg
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

dwr skrev:Den 3pak gajoler jeg fandt var tom :(

Hvem fanden lægger også tomme gajolpakker tilbage i plastikken.. Det er fandme ikke iorden! ØV!
Bedste brok længe .... :D
Billede
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Værste var, at jeg kom i tanke om, at det nok måtte være mig... For det er min skuffe og jeg tror ikke der er andre på arbejdspladsen der spiser sorte gajoler - men det gør jeg... Pis os... :(
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Smadrede mit knæ i lørdags, ved ikke over hvad, men har det sygeste blå mærke på knæet nu.. Arh fuck det gør nas..
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Mit grafikkort er dødt :(
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Det samme er min økonomi :(

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Jeg er ved at redde mig en rigtig god gang forkølelse med stoppet næse, ondt i halsen og alt hvad der ellers hører til..! :(

..og det har jeg hverken tid eller lyst til! :evil:
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
overlord

Indlæg af overlord »

TheJackal
samme her :(
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Godt det snart er den 1. !! Kunne godt bruge lidt penge... :/