Sammensæt split .mp3

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
naRf

Sammensæt split .mp3

Indlæg af naRf »

Jeg har det problem, at jeg har et helt album som er splittet, håber I ved hvad jeg mener. Men kan lige hurtig prøve at forklare det. - Altså jeg har måske 12 sange på CD'en, og sang 1 er meget fin, men så når sang 2 starter, så starter den op som slutningen af sang 1, altså det hele har været mixet sammen fra starten af, så det er blevet splittet op. Kan det simpelt lade sig gøre at samle det hele igen?
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Sony Acid Music Studio ved jeg kan.. men om der findes simplere metoder kan jeg ikke svare på.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
naRf

Indlæg af naRf »

UnitedPublic skrev:Sony Acid Music Studio ved jeg kan.. men om der findes simplere metoder kan jeg ikke svare på.
Jeg tænkte jo bare, at det havde været nemt at splitte op. Og om man så bare lige kunne putte dem ind efter hinanden i et eller andet smart program.
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Du må sige til hvis du skal bruge Sony Acid
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Zivago

Indlæg af Zivago »

Du kan gøre det under brænding i f.eks Nero - så du får en normal cd, uden pauserne - men stadig med index.

Du kan bruge Adobe audition - som før hed cool edit, til at samle numrerne.

Men søger du en enkel løsning, så kan du da bruge MP3 joiner.
Omtale på http://www.ezsoftmagic.com/mp3joiner.htm

Zivago
naRf

Indlæg af naRf »

Zivago skrev:Men søger du en enkel løsning, så kan du da bruge MP3 joiner.

Zivago
Super, det virker! Kan man slet ikke høre forskel? Synes jeg kan høre et mikro hak?
Zivago

Indlæg af Zivago »

naRf skrev:
Zivago skrev:Men søger du en enkel løsning, så kan du da bruge MP3 joiner.

Zivago
Super, det virker! Kan man slet ikke høre forskel? Synes jeg kan høre et mikro hak?
Hvis du kan høre et "mikro hak", skyldes det ripningen. Så bliver du nød til at bruge et af de avancerede programmer, til at sætte det sammen med.

Zivago
naRf

Indlæg af naRf »

Zivago skrev:Hvis du kan høre et "mikro hak", skyldes det ripningen. Så bliver du nød til at bruge et af de avancerede programmer, til at sætte det sammen med.

Zivago
Så overlever jeg nok med et "mikro hak", det bliver der nok heller ikke lagt mærke til når festen først er blevet sparket igang :wink:
Besvar