Wireless i Vista på Acer TM 44002LMi
Redaktør: Moderators
Wireless i Vista på Acer TM 44002LMi
Hej allesammen, jeg har nu endelig fået installeret Win Vista, og jeg er sådan set meget godt tilfredst.
Problemet er at vi henne på skolen har trådløs netværk og dette kan jeg ikke connecte til. Jeg prøvede at køre en test for at se hvad der var galt, windows sagde at der var en kontakt jeg skulle trykke på for at aktivere mit wlan-kort. Men denne kontakt, som sidder på fronten af computeren fungerer ikke med Vista, og jeg har ikke haft mulighed for at sætte den til med Acer Launch manager, da dette heller ikke virker ordentligt i vista, er der nogen der ved, hvad jeg kan gøre?
Problemet er at vi henne på skolen har trådløs netværk og dette kan jeg ikke connecte til. Jeg prøvede at køre en test for at se hvad der var galt, windows sagde at der var en kontakt jeg skulle trykke på for at aktivere mit wlan-kort. Men denne kontakt, som sidder på fronten af computeren fungerer ikke med Vista, og jeg har ikke haft mulighed for at sætte den til med Acer Launch manager, da dette heller ikke virker ordentligt i vista, er der nogen der ved, hvad jeg kan gøre?
-
Dj FreeLoad
- Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
- Kontakt:
Har snakket med en af vores partner, nemlig acer. Og hun fortæller mig det skulle kun lad sig gøre. Men ikke via deres egen hjemmeside kan du finde driveren.
Det skal nemlig være en godkendt driver til lige præcis Vista.
Det bedste forslag er www.google.com , skriv Acer TM 44002LMi+Wireless+Vista

Det skal nemlig være en godkendt driver til lige præcis Vista.
Det bedste forslag er www.google.com , skriv Acer TM 44002LMi+Wireless+Vista