Wireless i Vista på Acer TM 44002LMi

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
DJ LAU

Wireless i Vista på Acer TM 44002LMi

Indlæg af DJ LAU »

Hej allesammen, jeg har nu endelig fået installeret Win Vista, og jeg er sådan set meget godt tilfredst.
Problemet er at vi henne på skolen har trådløs netværk og dette kan jeg ikke connecte til. Jeg prøvede at køre en test for at se hvad der var galt, windows sagde at der var en kontakt jeg skulle trykke på for at aktivere mit wlan-kort. Men denne kontakt, som sidder på fronten af computeren fungerer ikke med Vista, og jeg har ikke haft mulighed for at sætte den til med Acer Launch manager, da dette heller ikke virker ordentligt i vista, er der nogen der ved, hvad jeg kan gøre?
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Lad være med at køre Vista? :D

Findes der ikke opdatering af det der Acer Manager ?
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

amh skrev:Lad være med at køre Vista? :D
Kunne ikke være mere enig - meget få ting er opdaterede og kompatible med Windows Vista endnu.
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Det hele virker stort set, har lidt probs med kortlæseren og så det her, men vil sige at det er Acers skyld og ikke microsoft, acer burde sgu have tænkt sig lidt om, når de laver sådan en knap, ved de fleste andre producenter, behøves sådan en knap ikke.
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Prøv Netværksforbindelser -> Trådløst netkort -> Højreklik -> Aktiver.
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Det er aktiveret, troede også det var fejlen i starten.
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Har du husket at tænde for det?

(Lyser antenne ) nede ved dit keyboard
Slet mig
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Det er jo det jeg siger, knappen man skal tænde på virker ikke i vista, da Acers drivere kun virker i XP
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Har du prøvet at kontakte Acer?
Billede
Dj FreeLoad
Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
Kontakt:

Indlæg af Dj FreeLoad »

Har snakket med en af vores partner, nemlig acer. Og hun fortæller mig det skulle kun lad sig gøre. Men ikke via deres egen hjemmeside kan du finde driveren.
Det skal nemlig være en godkendt driver til lige præcis Vista.

Det bedste forslag er www.google.com , skriv Acer TM 44002LMi+Wireless+Vista

:)
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Snakkede med Acer support idag, de sagde at de arbejde på højtryk på at lave deres drivers til Vista, de skulle være klar i løbet af en måned, men han kunne ikke love noget. Så tror bare jeg hopper tilbage til XP indtil da, bere lidt nedern, for kan sgu godt lide at arbejde i Vista.
Besvar