Trådløst net - Hvilket?
Redaktør: Moderators
Trådløst net - Hvilket?
Hej, jeg har en stationær computer og går på efterskole.
På min skole har vi fået trådløst net over det hele og jeg står desværre uden trådløst net. Jeg kunne godt tænke mig en USB pen jeg kan plugge i og så komme på trådløst (så kan jeg nemlig hurtigt smide den i andre pc'er eller i bærbar som ikke har trådløst) Mit problem er at jeg ikke ved hvad jeg skal kigge efter. Den skulle gerne række en del meter (over 10 i hvert fald!)
Den må koste mellem 100 - 250 kr. håber i kan hjælpe mig med det rigtige valg (:
På min skole har vi fået trådløst net over det hele og jeg står desværre uden trådløst net. Jeg kunne godt tænke mig en USB pen jeg kan plugge i og så komme på trådløst (så kan jeg nemlig hurtigt smide den i andre pc'er eller i bærbar som ikke har trådløst) Mit problem er at jeg ikke ved hvad jeg skal kigge efter. Den skulle gerne række en del meter (over 10 i hvert fald!)
Den må koste mellem 100 - 250 kr. håber i kan hjælpe mig med det rigtige valg (:
www.shg.dk
240554 Linksys Compact Wireless-G USB Adapter, 802.11g 54MBIT, WUSB54GC @ 252 KR
ELLER!
311038 Asus SpaceLink WL-167g, 802.11g USB Dongle WLAN Adapter, 802.11g - 54MBIT @ 188 Kr
240554 Linksys Compact Wireless-G USB Adapter, 802.11g 54MBIT, WUSB54GC @ 252 KR
ELLER!
311038 Asus SpaceLink WL-167g, 802.11g USB Dongle WLAN Adapter, 802.11g - 54MBIT @ 188 Kr
Slet mig
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Linksys er en del af Cisco-gruppen, en af verdens førende netværksleverandører. Deres produkter bygger på teknologi som anvendes i deres professionelle afdeling, blot tilsat et langt mere brugervenligt setup som også gør dem til noget af det letteste WLAN du kan købe.
Jeg bruger udelukkende Linksys produkter i mit netværk herhjemme.
Asus har jeg kun rodet med én gang, og det gik knap så godt.
Jeg bruger udelukkende Linksys produkter i mit netværk herhjemme.
Asus har jeg kun rodet med én gang, og det gik knap så godt.

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_