Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
jeg har altid haft brugt norton ind til for et par år siden hvor jeg havde en rimlig grim virus norton ikke kunne fjerne.. så jeg brugte så mcafee og der var så ingen problemmer og har været rigtig glad for mcafee ind til nu..
mit mcafee 2006 uddløb for noget tid siden og jeg fik hentet 2007 i en oem version... men smid det så bare oven i det gamle hvilket så betød at den bare brugte den gamle email som var udløbet.. så det udløb så med det samme..
et andet problem er så at mcafee 2007 får min harddisk til at fryse 30sec ad gangen ca. 3-4 gange i time hvor jeg så intet kan og det går det ALLLLtid når jeg ser film..
nu gider jeg ikke mcafee mere og ville gå tilbage til norton.. men så dajeg har afinstalleret mcafee kan windows ikke finde system32 totalt fucked!
kan jeg bare få en "system32.exe" af en af jer eller er de ikke ens
nogen der har en norton der virker eller bare et andet virus program...
skal bruge virus del og en internet/firewall del...
Altså først vil jeg anbefalde, du beholder McAfee. Måske prøver Enterprise Edition.
Jeg kører selv med den, og er meget glad for den. Der så ingen firewall eller noget i. Men har en router som klare jobbet.
Jeg har haft avg og ad awere liggende på min pc i alle de år jeg har haft computer, har aldrig haft problemer med virus, hvis man lige køre ad awere engang om måned og så avg når den bare har lyst. Men det kommer også an på hvordan man færdes på nettet. Tænke over om der kan være virus i nogle af de ting man downloader eller får tilsendt.
Som sagt, jeg har aldrig haft et virus problem og har brugt computer i de ca 5 år. (er jo ikk så gammel )
Maunus skrev:Jeg har haft avg og ad awere liggende på min pc i alle de år jeg har haft computer, har aldrig haft problemer med virus, hvis man lige køre ad awere engang om måned og så avg når den bare har lyst. Men det kommer også an på hvordan man færdes på nettet. Tænke over om der kan være virus i nogle af de ting man downloader eller får tilsendt.
Som sagt, jeg har aldrig haft et virus problem og har brugt computer i de ca 5 år. (er jo ikk så gammel )
Nu må i ikke tage mig på ordet, men mener at Ad Aware har lavet en aftale med det der Spyware/Spam program "WhenU", om at Ad Aware får nogle penge hvis deres søgning undgår WhenU programmerne..
Bare noget jeg har hørt
Alt mit og gratis, og har aldrig haft nogle problemer, hvis jeg sys den bliver sløv så trykker jeg windows tast + R og så skriver jeg msconfig og vælger fanebladet "start" og så fjerner jeg alle de makeringer som jeg ikke lige kender til, det jeg retter der er de programmer som skal tænde når jeg tænder min computer.
Maunus skrev:Jeg har haft avg og ad awere liggende på min pc i alle de år jeg har haft computer, har aldrig haft problemer med virus, hvis man lige køre ad awere engang om måned og så avg når den bare har lyst. Men det kommer også an på hvordan man færdes på nettet. Tænke over om der kan være virus i nogle af de ting man downloader eller får tilsendt.
Nu må i ikke tage mig på ordet, men mener at Ad Aware har lavet en aftale med det der Spyware/Spam program "WhenU", om at Ad Aware får nogle penge hvis deres søgning undgår WhenU programmerne..
Bare noget jeg har hørt
Jo - den er god nok. Det har været omtalt inde på SpyWare fri. Det er en skam. Ad-aware var et godt program. Men nu hvor de "lader ting" slipper igennem for penge - så vil jeg ikke bruge det mere.
Jeg bruger AVG antispy - et ret godt program, som fanger utroligt meget. Det er dog ikke gratis. Et andet godt program, er SuperAntiSpyWare. Men heller ikke gratis.
Jeg har altid brugt Norton antivirus uden problemer, men da den nye 2007 udgave kom - sløvede den pcén vildt ned. Åbenbart et problem med den nye udgave. Så jeg skiftede til AVG. Det kører rigtigt godt.
Derudover bruger jeg Trohanhunter. Det stopper utroligt mange forsøg på at få trojanere ind på min maskine. Det stopper ting, som mange andre programmer ikke kan.
Der findes en gratis udgave af SUPERAntiSpyware (: det ved jeg nemlig, for sidder med en her på min computer. Der findes også en PRO udgave som koster penge.