Søger to country sange
Carter Carlene - Every little thing
Billy Ray Cirus - Achy Breaky Heart
På forhånd tak.
REQ: Carter Carlene og Billy Ray Cirus
Redaktør: Moderators
REQ: Carter Carlene og Billy Ray Cirus
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Hun hedder Carlene Carter - ikke omvendt 
Her er hun & ex. Chippendale stripper (og TV-far til Hannah Montana) Billy Ray Cyrus --> HENT
Her er hun & ex. Chippendale stripper (og TV-far til Hannah Montana) Billy Ray Cyrus --> HENT
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Ved jeg skrev på forhånd tak men ville alligevel takke igen 
Fik lige hørt Achy Breaky Heart her i weekenden i en bus og så var jeg bare tilbage ad nostalgiens veje fra dengang man dansede Square og Line dance med cowboy´der hat og revolver ved siden... Og smukke damer i strut skørter
Gid man var 12 igen 
Fik lige hørt Achy Breaky Heart her i weekenden i en bus og så var jeg bare tilbage ad nostalgiens veje fra dengang man dansede Square og Line dance med cowboy´der hat og revolver ved siden... Og smukke damer i strut skørter
Dangerman, keep the bongos alive!!!