Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg søger en dansk ordbog til Microsoft Office Word 2003. Det er en engelsk installation som jeg har installeret på min maskine, og under installation har jeg åbenbart fravalgt alle former for ordbøger. Så jeg håber det er muligt at installere efterfølgende? Kan man evt. få en synonym-ordbog også - eller er det indbygget i den danske ordbog?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
jeg har den danske Office 2003 Professional og der syns jeg da ik at der var nogen form for dansk ordbog med.. ellers er det måske fordi min er en kopi.. ved sq ik, men jeg ka i hvert fald bare ik finde nogen..
Jeg har Microsoft Office Word 2003 på dansk med ordbog. Men jeg kan dælme ikke finde den (ordbogs-filen), ved ikke helt hvad jeg skal gøre. Men ved overhovedet ikke om det bare er en enkelt fil?
den kunne jeg da godt tænke mig at vide hvor er (hvis du vil fortælle det).. har nemlig før ledt efter dansk ordbog i word, men har aldrig kunne finde det..