Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Det der er sq for langt ude!! Det må jeg indrømme. Hvordan kan det være denne mand ikke har fået skåret nosserne af, af ofrene's familie, eller naboer eller andre?? Det forstår jeg ikke, at han ikke er berørt.
Manden er jo S Y G fedt journalisten ikke er bange for ham, når han nærmer sig meget.
En som kan rippe dette klip ?
Damn den mand burde jo fanme mishadles indtil hans døds dag. det syge svin skal fanme nedlægges noget så hårdt håber fanme der er nogen naboer der høre/ser dette også tager affære havde han gjor det mod mine niecer var han død det er helt sikkert!
gider ikke at se sådan noget - jeg får lyst til at smadre gud og enhver mand. Folk er syge og verden er syg, og om en generations tid, så er folk endnu mere syg og lever i ekstremerne og verden stinker.
Deejay_Wonder skrev: og om en generations tid, så er folk endnu mere syg og lever i ekstremerne og verden stinker.
okay det var jeg sku ikke klar over men det kan da godt ske, tror måske vi skal lidt længer frem, før vi har en masse af denne slags "menneske" som vi ser i filmen.
Nu har jeg ikke set filmen fordi jeg er på arbejde, men hvorfor er det altid dig der finder de der "syge" film Syko-lone?
Lige som ham knægten der løb rundt og råbte af sin kat i 5 minutter i træk.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
dwr skrev:Nu har jeg ikke set filmen fordi jeg er på arbejde, men hvorfor er det altid dig der finder de der "syge" film Syko-lone?
Lige som ham knægten der løb rundt og råbte af sin kat i 5 minutter i træk.
Hehe. Jeg er clip-o-holic.
Den med katten husker jeg tydeligt. IM GOING TO RAPE YOUUUU!!! Haha.
Jeg overdriver ikke når jeg siger at jeg bruger mindst 1½ time hver dag på at checke diverse clip hjemmesider.
Jeg ka'godt li' shock faktoren.