Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Man skal gøre hvad man vil, så jeg synes du skal få dig den frisure siden du har tænkt over det længe ellers finder du aldrig ud af om det var dig eller ej.
amh
Nej, kun en af dem. Den 2. havde kysset alle (inkl mig). Den 3. så jeg aldrig, nok fordi han bangede hende inde på lokumet, og så hørte vi ikke mere fra hende..
Deejay_Wonder
Og ja det var fordi de tændte på hans munke-hår
Ej jeg fortryder helt jeg mistede mit lange garn i dag...
Wonder, det er altid frisuren. Bare se den sværm af kvinder jeg er omgivet af når du møder mig i byen... Om det så er fordi de mener det er synd for mig er så en anden side af sagen vi sleeeet ikke skal komme ind på
Btw. har jubii-chat ikke et forum til sådanne diskussioner her? De har et omhandlende katte så mon ikke også frisure-fremtid er at finde derinde...
Skulle der iøvrigt være noget overordentligt morsomt ved det billede jeg har overset?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Hvad er lige det specielle ved frisuren? Er håret farvet? Er der perler i? Bruger du krøllejern? Eller er noget helt andet, som de fine børnehaves malerier i bagrunden
Har længe overvejet denne frisure hvad synes i om den ?
Er det en frisure? Ligner bare sådan "ikke sat hår" - noget a lá dengang man gik i de små klasser i folkeskolen... - Kan slet ikke se nogen frisure? Er det en joke? I så fald er jeg kejseren ude klæder - eller også er I?
Meget forvirret!
Ps. at proklamere at man har kysset med en omgangs-so, er ikke noget jeg personligt ville gøre? Men tillykke med mononukleose, håber I vil nyde den
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.