hjælp til DVD Profiler..
Redaktør: Moderators
hjælp til DVD Profiler..
når jeg skal ha min samling online, siger den at jeg skal gennem en Contribution Guide.. og den kan jeg ikke finde.. for den spørger om jeg vil gennemgå guiden, så trykker jeg "ja" og så kommer denne side: http://www.dvdprofiler.com/AppData/DVDP ... 6782T6268S
problemet er at når man trykker på "start the guide" går den bare direkte ind på InterVocative.com..
så nogen der ved hvor jeg finder denne guide..?
problemet er at når man trykker på "start the guide" går den bare direkte ind på InterVocative.com..
så nogen der ved hvor jeg finder denne guide..?
En contributionguide gives fordi du har prøvet at tilføje titler som ikke er ens med databasen og mangler informationer for at kunne godkendes. Når man tilføjer film til Intervocatives database er det fordi den specielle udgivelse ikke findes i forvejen derinde.
Nu går jeg selvfølelig ud fra at det er originale film du har (dvs ingen piratkopier). Så tilføj dvden via stregkoden (den kan skrives ind, så du behøver ikke købe en stregkodescanner som jeg f.eks. har) og vupti så finder programmet de dvd'er du har. Jeg nægter at tro på du har titler der ikke er i databasen. Jeg har selv kun to bokssets som ikke er i datavasen, men har ikke taget mig sammen til at tilføje dem endnu.
Nu går jeg selvfølelig ud fra at det er originale film du har (dvs ingen piratkopier). Så tilføj dvden via stregkoden (den kan skrives ind, så du behøver ikke købe en stregkodescanner som jeg f.eks. har) og vupti så finder programmet de dvd'er du har. Jeg nægter at tro på du har titler der ikke er i databasen. Jeg har selv kun to bokssets som ikke er i datavasen, men har ikke taget mig sammen til at tilføje dem endnu.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
jeg vil så godt lige sige at jeg har faktisk kun tilføjet mine originale film.. har kopierede film, men vil ikke taste dem ind..amh skrev:Det er fordi det ikke er orginale DVD'er du prøver og poste. Men piratkopier Chreddy1
ok.. så vil jeg da prøve at finde alle stregkoderneQrazyLeg skrev:En contributionguide gives fordi du har prøvet at tilføje titler som ikke er ens med databasen og mangler informationer for at kunne godkendes. Når man tilføjer film til Intervocatives database er det fordi den specielle udgivelse ikke findes i forvejen derinde.
Du kan også tilføje via navne, hvad enten du vælger er det [ctrl]+[insert]
Hvorfor slette den hvis den allerede findes?
Chreddy: Hvordan kan det være du ender i Contribution Guide? For drt gør du kun ved at trykke med "Bidrage med dvdprofil"... Skal jeg til at tage screenshots af hvorledes man tilføjer?
nco: Det ved jeg ikke, men du kan jo bare uploade en tom liste hvis det er. Eller ændre displayname
nco: Det ved jeg ikke, men du kan jo bare uploade en tom liste hvis det er. Eller ændre displayname
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
QrazyLeg

Hvor tit skal sådan et boksset så have vand, og hvad gør du såJeg har selv kun to bokssets som ikke er i datavasen...
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Haha... Det var sgu en smutter
Chreddy1, du er tilmeldt på Intervocatives side ikke?
Chreddy1, du er tilmeldt på Intervocatives side ikke?
okay, nu har jeg geninstalleret min pc pga problemer (men nok om det).. den kommer frem med en boks hvor man skal skrive fornavn, efternavn og registreringskode.. hvor får man denne registreringskode (der står godt nok at man ka få en på deres side, men syns jeg har været hele siden gennem)..? (der står også at det er gratis, og gider ik ud i noget med at betale, så det skal være en gratis kode..)