Ny frisure
Redaktør: Moderators
Re: Ny frisure
Du er den eneste der snaver med mig, så man kan kun kalde mig billig.. Men hey.. Hellere billig end gratisDjMail skrev:FrZ det er jo fordi DU er omgangs soen.FrZ skrev: Ps. at proklamere at man har kysset med en omgangs-so, er ikke noget jeg personligt ville gøre? Men tillykke med mononukleose, håber I vil nyde den
Og hvem får lige klippet den nasty møgunge på det billede.
Semi langhårede fedtede møgunger er vamle og skulle alle tvangs barberes
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
det ka siges fucking tydlige.....
'
hvis du er nede med mew, kashmir og alt det andet lorte roskilde, jeg vil være en del af ungdomshuet fucking veto hippi kultur.. SÅ få dig det klamme kanin garn.. og score dig en tynd kælling i hullede sorte stømpebukser og med så pircinger i hele fjæset at når du kommer hende i munden så kommer der stråler af sæd ud af huller 74steder.
hvis du syns det fedt.. så sir jeg go for it .....
det var morten´s ord...
ps. håret er so last year
pps. hvis du elsker film så er det åbenbart os lovligt og ha langthår ik QrazyLeg

'
hvis du er nede med mew, kashmir og alt det andet lorte roskilde, jeg vil være en del af ungdomshuet fucking veto hippi kultur.. SÅ få dig det klamme kanin garn.. og score dig en tynd kælling i hullede sorte stømpebukser og med så pircinger i hele fjæset at når du kommer hende i munden så kommer der stråler af sæd ud af huller 74steder.
det var morten´s ord...
pps. hvis du elsker film så er det åbenbart os lovligt og ha langthår ik QrazyLeg
Jo!
Men jeg har desværre lige meste laaaangt det meste af det. Så nu ligner jeg en fucking popdreng som resten af Jer
Men jeg har desværre lige meste laaaangt det meste af det. Så nu ligner jeg en fucking popdreng som resten af Jer
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Gad vide om mit efterhånden er længere? - Har så kun langt pandehår, det i nakken lader jeg ikke gro :XQrazyLeg skrev:Jo!
Kan faktisk snart æde det :X
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Ja for det er nemlig meget mere 'street' at have den såkaldte Tintin frisure, som næsten alle render rundt med.. blah - knep mig dog! Hver person har hver sin stil, lev med det og lær at respektere det.CyberZink skrev:det ka siges fucking tydlige.....
'
det var morten´s ord...
pps. hvis du elsker film så er det åbenbart os lovligt og ha langthår ik QrazyLeg![]()
![]()

-
Ace
- [Ltd edition]
- Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!
Kan så godt lide du skriver ? efter din sætning der. Det giver os rig mulighed til at fortælle dig hvordan det ville foregå...FrZ skrev:Ps. at proklamere at man har kysset med en omgangs-so, er ikke noget jeg personligt ville gøre?
Og jo... Nøje udvalgt i din brændert, ville du finde en 14, måske 15 årig tøs hvis du var rigtig uheldig. Og forsøge at snave hende som du har snavet med Captain Morgan de sidste 20 omgange.
Så jo..

In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
King George Ace... King George. Rom er for sødt til mig :/Ace skrev:Kan så godt lide du skriver ? efter din sætning der. Det giver os rig mulighed til at fortælle dig hvordan det ville foregå...FrZ skrev:Ps. at proklamere at man har kysset med en omgangs-so, er ikke noget jeg personligt ville gøre?
Og jo... Nøje udvalgt i din brændert, ville du finde en 14, måske 15 årig tøs hvis du var rigtig uheldig. Og forsøge at snave hende som du har snavet med Captain Morgan de sidste 20 omgange.
Så jo..
Men ligesom jeg er stoppet på IRC, så er mit antal branderter også faldet gevaldigt... Men bare rolig, har stadig mine ture i byen