Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Syntes bedre om det her bootleg end det andet... Syntes dog, at i omkvædet blir det svært at høre hvad de synger, fordi der er alt det bimmelim musik.. Men ellers nice..
Cokeline = Dk's største KNA Connected fan!
jeg ved ikke så meget med hensyn til det at mixe selv, men er det det program du bruger, eller er det dig der vælger at lave en playlist selv om der kun er et nummer??
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.
tror han spørger dig om du bruger et program der laver det hele for dig inklusiv valg af sange, eller om du får lov til at bestemme hvad for nogle sange der skal bruges.
Han bruger acid 6.0 - du kan evt. prøve at søge lidt på google for at finde frem til hvad programmet er i stand til.!
Deejay_Wonder skrev:tror han spørger dig om du bruger et program der laver det hele for dig inklusiv valg af sange, eller om du får lov til at bestemme hvad for nogle sange der skal bruges.
Han bruger acid 6.0 - du kan evt. prøve at søge lidt på google for at finde frem til hvad programmet er i stand til.!
jeg mente den mappe man henter, med oplysninger om sangen, i den mappe ligger der en playlist til fks winamp. men det er kun et nummer!!
Deejay_Wonder skrev:tror han spørger dig om du bruger et program der laver det hele for dig inklusiv valg af sange, eller om du får lov til at bestemme hvad for nogle sange der skal bruges.
jeg mente den mappe man henter, med oplysninger om sangen, i den mappe ligger der en playlist til fks winamp. men det er kun et nummer!!
Det er fordi når man udgiver et "releases" skal der følge en *.m3u, *.nfo og *.sfv med... Selvom det kun er et nummer.