req: This World Is Louder (Markus Schulz Mashup)

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
raffay

req: This World Is Louder (Markus Schulz Mashup)

Indlæg af raffay »

Ja, hele titlen på tracket kunne ikke stå i subject så derfor forkortede jeg den en smule. Men altså, jeg søger denne i form af radio rip eller whatever der nu er tilgængeligt. Nogen der kan hjælpe?

Armin Van Buuren & Rank 1 vs. Jose Amnesia Featuring Jennifer Rene - This World Is Louder (Markus Schulz Mashup)

edit: Har lige selv fundet den i radio rip, hvis der er nogen der kan hjælpe med andet ville jeg blive glad :)
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

den er ikke udgivet endnu, men det rip jeg har er ganske okay, 6:29 langt og 192 i kvalitet.. Er det den samme du har? Ellers skal jeg gladeligt smide den jeg har op til dig ;)
Billede
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

ja tak sunshine, det vil jeg meget gerne :) For af en eller mærkelig årsag kan jeg ikke afspille den fil jeg lige har hentet :S
Skal man skrive noget her?
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Billede
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

kan se at det umiddelbart er den samme jeg har også. Tror problemet med afspilningen havde noget at gøre med filnavnets længde. Men nu har jeg hvertfald en der dur, uanset hvad. Så tak for det :)
Skal man skrive noget her?
Besvar