Kabinet - Chieftec og støjdæmpning

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Kabinet - Chieftec og støjdæmpning

Indlæg af Da Clown »

Hej alle sammen....

har et mindre problem, står og skal til at købe ny computer. Har valgt ikke at beholde mit gamle kabinet så skal have et nyt. Mit valg er faldet på følgende :

Chieftec Bravo Series BH-01B-B-B

eller

Chieftec Dragon color serie - DX-01BD-U

Mit problem, er så at jeg gerne vil have sådan noget støjdæmpende filt til kabinettet.

Ved at der findes et færdig-skåret produkt til Dragon color serie - kabinettet, men findes der er os et produkt der er færdig-skåret til Bravo serie kabinettet, da jeg helst vil have det kabinet...

Nogen, der kan give mig svar på det ? ved godt at der findes et produkt, hvor jeg selv kan skære det ud, men vil helst have det færdig-skåret for den bedste finish :)
Cyberdog
Geografisk sted: Hos din mor!

Indlæg af Cyberdog »

Jeg har et Chieftec Dragon kabinet og har også haft det støjdæmpende filt i som du omtaler.
Min computer blev da også meget støjsvag af det, men det var også kun indtil computeren havde stået tændt i ca. en halv time, for så begyndte blæserne af lame rimelig meget, fordi der blev meget varmt inde i kabinettet.
Hvis man skal gøre som der er anvist i pakken, så er det eneste sted luften kan komme ud er i gennem strømforsyningen, så den kommer virkelig på overarbejde. :?

Jeg ville i stedet for støjdæmpnings filt, bruge penge på lydløse kølere og den slags. Mange af tingene kan købes her http://www.studiedata.dk/

Håber du kan bruge det.. :wink:
Besvar