Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
goafreak skrev:Pink - Du kunne jo se det var Nik & jay.. Så hvis du ikke kan lide dem, hvorfor downloader du så remixet?
Udover det, så tak til jer begge 2.
hehe rolig det var ikke sådan ment... men når nu man er god til at mixe, synes jeg der er en del andre numre der er gode at mixe med, bla fordi der er lavet så mange numre med nik og jay...
Synes måske bare vocalen er lidt lav når bassline'en er der.
Ellers rigtig godt arbejde!
Jeg tror skam ikke det er et bootleg - hvad er der af bootleg over det?
Det er nok nærmere et remix
I har begge 2 ret. Hvis du går ind og kigger på bootleg recording på wikipedia så vil du se det (Jeg måtte faktisk selv ind og kigge). Men mange tak for jeres feedback alle sammen
Synes måske bare vocalen er lidt lav når bassline'en er der.
Ellers rigtig godt arbejde!
Jeg tror skam ikke det er et bootleg - hvad er der af bootleg over det?
Det er nok nærmere et remix
Går ud fra at han ikke selv har lavet den intrumental del og har taget fra en anden sang. Ret mig hvis jeg tager fejl! Det fremgår ihvertfald ikke nogen steder...
Mashup, or bootleg, is a musical genre which, in its purest form, consists of the combination (usually by digital means) of the music from one song with the a cappella from another. Typically, the music and vocals belong to completely different genres. At their best, bastard pop songs strive for musical epiphanies that add up to considerably more than the sum of their parts.