Jeg glemmer aldrig engang hvor vi sad og så den og så startede andet musik til den jesus christ hvor var det spas - vi var vistnok også en smuuuuugle påvirkede den gældende dag.
Men nok om det - jeg fik sku helt lyst til at prøve selv så her er mit forslag til hvordan det hele ku ha set ud:
Apache-videoen er jo griner nok i sig selv..
Selv uden lyd kan man sidde og grine af en 70'er-grim Seebach i indianertøj der spiller keyboard og vrikker med hofterne i en eller anden dansk skov..
Især lige omkring 52 sek inde i videoen hvor han går amok og hamrer på keyboardet, og tramper i jorden som var han til technofest i Rotterdam.. Det er sgu da kitsch!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Der har dælme været megen omtale af videoen i medierne den sidste tid..
Så lige et indslag forleden hvor hans 2 sønner fortæller om at de faktisk synes det er ret fedt at videoen er blevet så kult 4 år efter Tommys død...og snart 30 år efter den blev lavet..
TheJackal skrev:...Så lige et indslag forleden hvor hans 2 sønner fortæller om at de faktisk synes det er ret fedt at videoen er blevet så kult 4 år efter Tommys død...og snart 30 år efter den blev lavet..
Lol... hva faen ligger de og roder med for tiden?? Var det ikke dem der begyndte at rappe og kaldte sig G-Bach eller noget??
I udsendelsen forleden spillede de et kort klip af "...noget af det de rodede med for tiden.." og det lød umiddelbart som noget dancehalløj med en kvindelig vokal..
Mere ved jeg ikke..