Jeg er så noget uenig. Faktisk blev jeg overdrevet skuffet da jeg hørte albummet. En anelse kedeligt efter min mening. Måske det mere var et review men ville lige pointere uenigheden
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Okay hver sin smag jo men synes det er fedt han skifter stil så det ik er det samme han laver hver gang. Synes han beviser han følger med tiden og stilen der kommer. Tror vi kommer til at høre meget mere af den slags.
ThomazMix skrev:Okay hver sin smag jo men synes det er fedt han skifter stil så det ik er det samme han laver hver gang. Synes han beviser han følger med tiden og stilen der kommer. Tror vi kommer til at høre meget mere af den slags.
Der er jeg 100% enig. Der er ingen der gider høre det samme om og om igen. Pånær Nik og Jay lytterne derude........
Albummet er godt produceret. Det lyder godt, men er desværre ikke min smag.
Jeg synes til gengæld at dance4life er et cool track, dog kunne jeg aldrig drømme om at spille originalen, men så er det godt at vi har den kære Sander Van Doorn til at levere et lækkert remix.
Og så skal det lige pointeres at tiesto måske er verdens bedste DJ, men ikke producer, han laver nemli ikke selv sit musik