Ikon association

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
raffay

Ikon association

Indlæg af raffay »

Har lige installeret WMP11 og det sædvanlige WMP fil ikon er blevet udskiftet med et andet ikon, hvor der bare står AVI eller MPEG på selve ikonet. Det jeg er interesseret i at vide er hvordan jeg får det gamle ikon tilbage? Jeg har prøvet at associere både .avi og .mpeg med WMP11 og alt andet såsom .mp3'er bliver associeret med WinAmp. Håber i kan følge mig og hjælpe mig her. Ved godt jeg lyder lidt pernitten, men når man er van til at spotte sine avi og mpeg filer vha det klassiske WMP ikon, så er det en smule irreterende at det er ikke det samme længere. Eller SKAL WMP11's filer bare se sådan ud?
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

I explorer (stifinder) går du i funktioner, mappeindstillinger. Her vælges fanen filtyper. Find frem det type fil du vil ændre, klik på avanceret og derefter skift ikon.

Resten skulle være til at finde ud af :)
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Jeg siger takker, det hjalp sørme. Bare underligt WMP11 ikke selv kan associere filerne.
Skal man skrive noget her?
Besvar