2 versioner af MSN på samme PC ?
Redaktør: Moderators
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
2 versioner af MSN på samme PC ?
Kan dette lade sig gøre, at køre med hhv. version 7.5 og den nyeste på samme tid, uden at skulle afinstallerer, og installerer igen ?
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
raffay skrev:Mener du 2 MSN med samme account eller bare 2 MSN med forskellige accounts? For hvis det er det sidste, så kan den primitive Windows Messenger (den der er indbygget i XP) klare opgaven.
Mener bare at jeg kan have 2 forskellige versioner på, så jeg på det ene tidspunkt er på MSN 7.5 og engang i mellem på den nyeste med samme account, ikke på samme tid..
Efter en ny install af XP er noget af det første jeg gør sjovt nok at fjerne MSN
Det er klart det værste pop-chat-program der er lavet! Nææ MSN uden alt det tossede lir..Så kan det lige bruges =)
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
wrong Down1Down1 skrev:Efter en ny install af XP er noget af det første jeg gør sjovt nok at fjerne MSNDet er klart det værste pop-chat-program der er lavet! Nææ MSN uden alt det tossede lir..Så kan det lige bruges =)
du fjerner Windows Messenger.. det har du ret i... det sucks.. MSN Messenger henter man for at få det på computern
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
jeg synes bare generelt du har it-problemer. Enten er du en dør til it eller også er du bare ramt af uheld 
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
-
snabelfisk
- Geografisk sted: On The Top, See Ya!
Jeg er på sin vis enig, jeg har gjort det at jeg har hentet den sidste nye version, og så har jeg patchet den så jeg er fri for reklamer og alt muligt. Herunder har jeg flyttet mine kontakter fra at være i bunden, til op i toppen og ændret lidt i de forskellige vinduer.Down1 skrev:Efter en ny install af XP er noget af det første jeg gør sjovt nok at fjerne MSNDet er klart det værste pop-chat-program der er lavet! Nææ MSN uden alt det tossede lir..Så kan det lige bruges =)
Efter at det er blevet patchet er jeg godt tilfreds, men gir dig ret i at som standard med de klamme reklamer og gleams, at det er til pis
Im The Stuff Dreams Are Made Of..
Msn/Windows Messenger er bare lort. Så dog en der kørte det i en konsol på Windows. Skal lige have fundet ud af hvorledes det gøres, for hvis jeg kører det som mIRC-plugin går mIRC kold :/ Og der er det i det mindste til at holde ud at se på.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright