Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
speller skrev:I har fået rigtig god response blandt mit publikum de 3 fester jeg har spillet til. Så nu har jeg da gjort mit for at ca. 800 mennesker har hørt den
Det lyder sq lækkert Bare fyr op for lortet så alle de små tøsebørn render rundt og spørger efter den.
Jeg har fået fixet en DJ-venlig version sammen.. Den er bare extended i starten og slutningen, og så er Garps vokal blevet skruet lidt op volume- og diskantmæssigt. Kan godt smide den op hvis det har interesse?
goafreak skrev:Jeg har fået fixet en DJ-venlig version sammen.. Den er bare extended i starten og slutningen, og så er Garps vokal blevet skruet lidt op volume- og diskantmæssigt. Kan godt smide den op hvis det har interesse?
Efter lige at ha luret den ordenligt, må jeg lige klage en gang .. Synd at du komprimerer helt ned 160 kbps! .. Man kan godt høre den clipper nogle gange - især de skarpe synths.. Ville høre om du ik ku ligge den op i en 320 kbps? - eller endnu vildere som .wav?
Dette skal ik tages som direkte brok, synes bare det er synd at et sådant fedt nummer skal gøres en smule mindre fedt alene pga komprimering..