Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
gå ind på http://www.tastselv.skat.dk/
vælg om du vil logge ind med digital signatur eller tastselv-kode (tastselv-koden kan findes på ens gamle årsopgørelser o.l.)
når du er logget ind finder du "årsopgørelsen mv." under rubrikken "skattemappen"
vælg "årsopgørelse" under "blanket"
så skulle årsopgørelsen gerne åbnes som pdf, og du kan nu se næsten allerøverst hvor meget du får/skal betale tilbage i skat.
Hmm.. lige nu er det skod at være momsregistreret... jeg skal først aflevere udvidet selvangivelse og årsregnskab før jeg får noget at vide.. så der går nok et par måneder før jeg ved noget..
Men til gengæld plejer der at være gevinst... sidste år var der ca. 8.000,- til mig fra skattefar..
...og så har kæresten lige fået 7.000,- tilbage..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Har ikke været inde og tjekke mit endnu, men jeg er ret sikker på at jeg skal betale en hel del tilbage da jeg ikke har registreret min topskat fra sidste år...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!