Java Web Service

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
nco
Site Admin
Kontakt:

Java Web Service

Indlæg af nco »

Jeg har et program, som jeg skal køre via Java Web Service. Men hvordan gør jeg lige det? Jeg har prøvet på flere forskellige computere på mit arbejde, på min egen boks og på min kærestes computer. Alle forskellige versioner af Windows og ligeledes forskellige versioner af Java. Men jeg kan simpelthen ikke få det til at virke. Hvis der er nogen med erfaring, som vil hjælpe lidt, så lytter jeg gerne.

Programmet / hjemmesiden som det drejer sig om er den her:
http://amicable.adsl.dk/OBase/OBase.html
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
IdEaL
Geografisk sted: Nok ikke Cuba

Indlæg af IdEaL »

som jeg kan se det skal du starte det ved at skrive "Javaws OBase.jnlp" i start menuen kør "run"

Okay nu har jeg lige gjort det ved at skrive "Javaws http://amicable.adsl.dk/OBase/OBase.jnlp"
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jeg kunne også bare starte med at downloade den Java-applikation, i stedet for at afvikle den i min browser. Jeg har fået det til at virke. Mange tak.
nco\\ CHART ATTACK 1999
IdEaL
Geografisk sted: Nok ikke Cuba

Indlæg af IdEaL »

Det var så lidt, Er det et program til at holde styr på togtider? Er Dsb ikke tilstrækkeligt længere? Eller kan man få det til mobilen.
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Det er et program som kan vise togtype, materieltype, særtog osv. osv. pr. station og tognummer.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Besvar