MSN problemer

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
naRf

MSN problemer

Indlæg af naRf »

Så ringer min kæreste fortvivlet og siger hun ikke kan logge på MSN (og derved også sin mail). Hun siger hun fik en mail tidligere i dag hvor der stod et eller andet med der var en fare på MSN, og så trykkede hun på det link. Jeg har stærk tiltro til at det var noget lort at trykke på det link, eller i det hele taget læse den mail. Men kvinde-mennesket ved jo ikke bedre.
Så prøvede jeg at logge ind på min computer, og det virkede ligeledes ikke.

Så er mit spørgsmål: Er der nogen mulighed for at kunne logge ind igen, eller hvad?
Billede
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Hvilken fejl kommer den med?

MSN is not Responding
Error Code 0x81000370
Error Code 1603
Error Code 80004005
Error Code 80040111
Error Code 80040154
Error Code 8004888D
Error Code 800401f3
Error Code 8004800E
Error Code 80048820
Error Code 80048869
Error Code 80048883
Error Code 80072EE6
Error Code 80072efd
Error Code 800B0001
Error Code 810000306
Error Code 81000301
Error Code 81000306
Error Code 81000314
Firewall Fix
Contact List Problem
Cannot Sign in Messenger
Msn Virus
Msn Freezer

http://msn-errors.blogspot.com/
naRf

Indlæg af naRf »

Billede

Men det er jo desværre ingen af dem? :(
Billede
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Acid
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Acid »

Enten har hun glemt sin mail adresse, glemt sin kode, eller så er koden blevet ændret !

Her er nogen løsningsforslag`:
SOLUTION
Before you start. Did you enter correct Username and Password?

1. The date on your computer needs to be set properly. Double click the clock verify that
the time and date are set.
2. If your password information is not saved, verify that you are typing it in with the
correct case (uppercase or lowercase).
3. Change your password at http://memberservicesnet.passport.com/memberservice.srf to
something smaller (under 10-12 characters), then try signing in again.
4. If you use a firewall (like ZoneAlarm, Norton Internet Security etc.), it's possible
that Messenger doesn't have the correct rights to access the Internet, especially since you
upgraded. You may need to re/add Messenger to the allowed list of programs in your firewall
if this is the case.
5. If you disabled your firewall in the past, it still may be blocking Messenger. Try
restarting it and see if that helps the situation. You also might try uninstalling an
installed firewall, to verify that it isn't causing a problem (even if it is disabled).
6. Clear your IE cache and cookies. Open Internet Explorer, click the Tools menu, then
Internet Options, then click the Delete Files button, and when that's complete click the
Delete Cookies button.
7. Check your IE Security settings. Open Internet Explorer, click the Tools menu, then
Internet Options, then Advanced tab, scroll to the Security section, and verify that "Check
for server certificate revocation" is unchecked. Also verify that 'Use SSL 2.0' and Use SSL
3.0' is checked, then click OK.
8. Click Start, then Run, and enter the following:
regsvr32 softpub.dll
then click OK
and do the same for the following:
regsvr32 wintrust.dll
regsvr32 initpki.dll
9. If using MSN Messenger 7, click the Tools menu, then Options, then Connection category,
click the Advanced Settings button, uncheck all the options, click OK twice and then try
again.
--==Heller en god trekant, end en ond cirkel==--
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Enten dit brugernavn eller adgangskode er forkert.. ka være nogen har hacket din msn ?!

Er du i stand til at køre dit system tilabge til Last good known configuation?

Læste om at du kunne kontakte MSN Support.

Dem kan du finde her

http://support.msn.com/eform.aspx?produ ... ct=eformts
naRf

Indlæg af naRf »

Jeg søgte også lidt på Google, og fandt frem til noget af det samme som Down1 og Acid har refereret til. Men det er desværre ikke noget af det, andre som har postet i de linkede fora skrev man skulle skrive ind eller vente nogle dage.

Venter nogle dage, og så skriver jeg et brev til MSN.

Men tak for hjælpen!
Billede
Besvar