Med henvisning til topic om Carsten Bang i "film og tv" vil jeg da gerne høre om der er nogen herinde der har erfaring med at splitte filer i pakke programmet IZarc? ---> http://www.izarc.org/. Jeg har altid brugt det her program da det understøtter de fleste - hvis ikke alle - kendte formater. Nu skal jeg så splitte en videofil på 700mb og får at vide af kloge hoveder herinde at jeg skal bruge WinRAR. Det er også fint nok, ville bare ønske jeg kunne undvære at installere det og bruge mit eget program. Nogen der kender nogen smugtricks til programmet? Ellers må jeg jo hente WinRAR og splitte den derfra...
EDIT: Ok, dumme dumme mig... Jeg havde overset en tutorial inde på deres side, og nu ser det ud til at funke.
File Splitter (med IZarc)
Redaktør: Moderators
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
Det er også fint nok, ville bare ønske jeg kunne undvære at installere det og bruge mit eget program. Nogen der kender nogen smugtricks til programmet? Ellers må jeg jo hente WinRAR og splitte den derfra...
det lyder for mig som om du syns Winrar er noget af det værste at få ind på din computer?
det tager under 5 sekunder at installere.. og så er det bare at pakke en 700 mb fil til at fylde 350mb pr fil så er den splittet.. det tager dog en rum tid men det gør alt vel..
det lyder for mig som om du syns Winrar er noget af det værste at få ind på din computer?
det tager under 5 sekunder at installere.. og så er det bare at pakke en 700 mb fil til at fylde 350mb pr fil så er den splittet.. det tager dog en rum tid men det gør alt vel..
Hoopstar, næ, WinRAR er da udemærket, men når nu IZarc kan klare de fleste formater ville da det være rart at bare beholde det istedet for at installere et andet program.
"IZArc is the ultimate freeware archive utility supporting many archive formats like: 7-ZIP, A, ACE, ARC, ARJ, B64, BH,
BIN, BZ2, BZA, C2D, CAB, CDI, CPIO, DEB, ENC, GCA, GZ, GZA, HA, IMG, ISO, JAR, LHA, LIB, LZH, MDF, MBF,
MIM, NRG, PAK, PDI, PK3, RAR, RPM, TAR, TAZ, TBZ, TGZ, TZ, UUE, WAR, XXE, YZ1, Z, ZIP, ZOO"
Men som nævnt tidligere så har jeg fundet en løsning på mit problem.
"IZArc is the ultimate freeware archive utility supporting many archive formats like: 7-ZIP, A, ACE, ARC, ARJ, B64, BH,
BIN, BZ2, BZA, C2D, CAB, CDI, CPIO, DEB, ENC, GCA, GZ, GZA, HA, IMG, ISO, JAR, LHA, LIB, LZH, MDF, MBF,
MIM, NRG, PAK, PDI, PK3, RAR, RPM, TAR, TAZ, TBZ, TGZ, TZ, UUE, WAR, XXE, YZ1, Z, ZIP, ZOO"
Men som nævnt tidligere så har jeg fundet en løsning på mit problem.