Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
når har lige fået et brev fra TDC at de sætter mit internet op fra 4096/256 til 8064/512 her den første april... godt nok ikke det billigste men det er da et skridt i den rigtige retning!
true cokeline, der er i faktisk ganske dygtige, dog har viborg haft IP problemmer siden d. 22 or os. orker ikke logge iund og tjekke fas, men emenr det var fra d.22
DjMail skrev:true cokeline, der er i faktisk ganske dygtige, dog har viborg haft IP problemmer siden d. 22 or os. orker ikke logge iund og tjekke fas, men emenr det var fra d.22
Længe leve FAS
Har ikke oplevet noget i Viborg... Men kan jo heller ikke huske alle de fejl
nu får jeg godt nok dobbelt op til samme pris men ringede til en ven som også har webspeed de laver hans om fra 2048/256 (199kr) til 2048/256 (200kr) så.. det er vist ikke alle der nyder godt af det..
Jeg fik mit oppet til 20 i går, og så døde nettet på spektakulær vis. Efter 3 opkald til dem fandt vi ud af, at kablerne er for dårlige, så de maxer ved 11 og smider mig af når der kommer "kø" - så fik den sat ned til 10 igen. Bare lige en lille advarsel, det kan være I ikke ender med ret meget mere end de 8
Kan jo også være I er mere heldige end mig, men hey, 10 til 350,- er også ok.