Unlock Sony Ericsson w810i

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
HurriJ-
Geografisk sted: 8471 - Sabro

Unlock Sony Ericsson w810i

Indlæg af HurriJ- »

Hej, ved ikke om jeg skulle oprette indlægget i offtopic istedet, men nu blev det her...
Jeg søger et program/site der kan unlocke min mobil gratis, som er simlåst. Hvis det ikke er muligt, har i så et forslag til hvor det kan blive gjort for 100 kr. i århus?

Jeg har googlet på det, men fandt frem til at de fleste steder, skulle man have et specialt kabel, kan det ikke undgåes?
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

tror det ik.. men det koster ikke mere end en 100 las at få den låst op..
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

jeg troede det kostede 500 kr at få den låst op... har jeg i hvert fald set mange steder..
DJ_Falcon
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

Det er ikke muligt at få låst en SE telefon op gratis. Det kræver et specielt kabel for at tilslutte telefonen til computeren..

Men som Hoopstar siger koster det ikke alverden. Prøv at Google lidt på det.

Hvis du har mange telefoner du vil låse op kan du måske overveje at investere i et kabel. koster 120 for en start pakke hos http://www.seunlock.dk/ og så er det ganske nemt.
Hurtigere klovn, hurtigere..
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

jeg ved at Telekæden i Ringsted tager 100 kr så det er bare at finde en i nærheden af dig der kan gøre det til samme pris.. det er muligt i hvertfald
Infected
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Infected »

Ellers kan dit teleselskab låse den op for dig, hvis den er over 6mdr gammel.. :D

Men i de fleste unlocking butikker tager de omkring 50-150kr for at låse den op..
Besvar