Min computer slukker når jeg installere en ting fra en cd :s

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Krix

Min computer slukker når jeg installere en ting fra en cd :s

Indlæg af Krix »

Nogen som ved hvorfor min computer slukker hver gang jeg installere et spil eller noget fra en cd ?

tak.
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Hmm.. Lyder lidt mystisk.. Hvordan slukker den? Lukker ned, eller bare instant death?

Hvis den bare dør, kunne det måske være noget overgang i dit cd-romdrev.. Har du mulighed for at prøve med et andet drev?
Billede
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: Min computer slukker når jeg installere en ting fra en c

Indlæg af FrZ »

Krix skrev:Nogen som ved hvorfor min computer slukker hver gang jeg installere et spil eller noget fra en cd ?

tak.
Lyder som om et strømstyrings problem, din computer er nok max belastet :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

Krix; Jeg synes altid du har problemer med din maskine. Måske du skulle overveje at købe dig en ny eller installere en hardwarecontroler som kan styre din cpu. Så kunne du prøve at køre med lavere MHz og se om det belaster din computer mindre.!

Kan også være dit drev - ved du tidligere har haft problemer med dit drev. Har du prøvet at koble et andet drev til?
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Krix

Indlæg af Krix »

Deejay Wonder: Hvordan kan man få sådan en hardwarecontroler, jeg har haft koblet et andet drev til, men det samme sker ved den.
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

Har du prøvet en anden strømforsyning ?

Start lige med at få dig sådan en 500 watts makker, så burde du kunne være home free.
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

hvilken processor har du? For du skal have en processor der understøtter frequenzy scalling som centrino eksempelvis gør
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Besvar