Linkin Park's nye album eller not ?
Redaktør: Moderators
Linkin Park's nye album eller not ?
hey drenge..
jeg ville lige hører om nogen kunne hjælpe mig her?
Linkin_Park-Minutes_to_Midnight-(Advance)-2007-BnL_INT
har hentet den der ned, og er næsten sikker på det ikke er linkin park, men nogen der ved noget om deT?
jeg ville lige hører om nogen kunne hjælpe mig her?
Linkin_Park-Minutes_to_Midnight-(Advance)-2007-BnL_INT
har hentet den der ned, og er næsten sikker på det ikke er linkin park, men nogen der ved noget om deT?
Fandt lige de her:
http://www.megaupload.com/?d=K0B8TNH4
http://www.megaupload.com/?d=9V2YHZM9
Det skulle være linkin parks album. Så kan du jo altid samligne og høre om det skulle være det samme som du har hentet
Edit: det er på ingen måde Linkin Park
http://www.megaupload.com/?d=K0B8TNH4
http://www.megaupload.com/?d=9V2YHZM9
Det skulle være linkin parks album. Så kan du jo altid samligne og høre om det skulle være det samme som du har hentet
Edit: det er på ingen måde Linkin Park
BØH
Minutes to midnight er navnet på deres nye/næste cd.. det ka du jo fx se ved at besøge www.linkinpark.com (det er det første man overhovedet ser derinde)
.. men den skulle vidst nok først komme i maj, så hvis det er sandt ska du regne med en masse fakes er ude fra starten (hvis der alså er noget ude allerede)..
men glæder mig selv meget til den kommer..
men glæder mig selv meget til den kommer..
heh
.. ved ik 
der kommer 3 versioner af den.. (følgende er taget fra linkinpark.com)
CD:
Siger sig selv, bare en cd uden ekstra gejl..
Special Edition CD/DVD:
This special Edition CD/DVD has a hard bound, 24-page book of full-color artwork and lyrics, presented in a linen-wrapped cover with embossing on front.
Super Fan Edition CD/DVD Art Book:
This bundle contains a super fan edition CD/DVD with a hard bound "coffee table" style art book. The book is complete with 64 pages of artwork and lyrics with 4 frameable fine art cards tucked inside die-cut pockets in the back of the book. The book is presented in a heavyweight linen-wrapped slipcase with an embossed design on the front cover..
EDIT: btw. cd'en udkommer d. 15 maj..
der kommer 3 versioner af den.. (følgende er taget fra linkinpark.com)
CD:
Siger sig selv, bare en cd uden ekstra gejl..
Special Edition CD/DVD:
This special Edition CD/DVD has a hard bound, 24-page book of full-color artwork and lyrics, presented in a linen-wrapped cover with embossing on front.
Super Fan Edition CD/DVD Art Book:
This bundle contains a super fan edition CD/DVD with a hard bound "coffee table" style art book. The book is complete with 64 pages of artwork and lyrics with 4 frameable fine art cards tucked inside die-cut pockets in the back of the book. The book is presented in a heavyweight linen-wrapped slipcase with an embossed design on the front cover..
EDIT: btw. cd'en udkommer d. 15 maj..
-
Banditten
Linkin_Park-What_Ive_Done-WEB-2007-xxxxxx
Til gengæld er det første single-udspil kommet 5. april.
Og så undrer det mig lidt at Chreddy1 snakker om fakes. Hvis det er en advance så kan den jo sagtens være god nok. Selvom den der er listet her godt nok ikke er det, så er det altså ikke utænkeligt
Til gengæld er det første single-udspil kommet 5. april.
Og så undrer det mig lidt at Chreddy1 snakker om fakes. Hvis det er en advance så kan den jo sagtens være god nok. Selvom den der er listet her godt nok ikke er det, så er det altså ikke utænkeligt
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Lidt min pointe ja. Plus at advance ofte ikke indeholder samtlige tracks som findes på retail. En slags promo for albums om man vil.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
Det er helt klart fake.. Tjek playlisten og tag tracklisten fra det kommende album.. så er der kun 2-3 nummere som passer med navne på tracklisten..
Og what I'v Done lyder langt fra som den rigtige.. Så man kan kun kalde det en fake..
Glæder mig til at Minutes To Midnight kommer, og det skal helt klart bestilles hjem i original.. Og håber jeg snart får fornøjelsen af at se dem live igen..
Og what I'v Done lyder langt fra som den rigtige.. Så man kan kun kalde det en fake..
Glæder mig til at Minutes To Midnight kommer, og det skal helt klart bestilles hjem i original.. Og håber jeg snart får fornøjelsen af at se dem live igen..
-
Banditten
-
Banditten