Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Tja, Yeah Koochi er såmen fin nok. Kan bare ikke lide at Koochi stemmen ryger af og til. Men øvelse gør mester! og prøv ikke at lave så meget hurlumhej med beatet osv. hold det lidt mere clean.
Det var lige hvad mine ører fortalte mig, har ikk en skid forstand på sådan noget der, fortæller bare va mine ører synes (:
http://www.sendspace.com/file/rnx1md
Her! Ved godt den er lidt stor men det fordi jeg ikke har fået klippet alt muligt pis af. :/ desværre. (Har ingen programmer til det her)
Smid dine halvfærdige bootlegs op på speedyshare så kan vi bare streame den fra siden istedet for at skal til at hente den ned. Der jo ingen der gider have en halvfærdig sang alligevel.
Den der bikstok ting.. Synes ikke at de 2 sange passer sammen.. Det lyder som en der prøver at synge en tekst til et beat der ikke passer, pga. de breaks der er i vokalen.. Hehe.. Men det er bedre end noget jeg kunne have lavet !! Jeg har ikke hørt den anden endnu