Fjerne tekst fra billeder.

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

SneTh
Kontakt:

Fjerne tekst fra billeder.

Indlæg af SneTh »

Er det muligt at fjerne den gule tekst som er sat på billedet nedenunder og hvis det er så hvordan gøres det?

Billede
SneTh over and out..
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Ja det er muligt, ved at sidde og ændre det manuelt. Men det er jo ligesom ideen at man ikke skal... :P

Man kan ikke genskabe det som ligger bag ved den gule tekst, det må man selv sidde og ligge farve på - dette tager tid, men kan gøres så det ligner.
SneTh
Kontakt:

Indlæg af SneTh »

Okay! Det var da lidt trist! Ja jeg er godt klar over det ikke var meningen men jeg troede alligevel at hvis man var klog nok kunne man fikse det! hehe
SneTh over and out..
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

En nem måde at få teksten væk på:

Kontakt Web & PC via enten tlf eller mail, og køb billedet... tadaaa... :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Skulle du fjerne det, så skulle du have fat i den oprindelige billedbehandlingsfil. Teksten ville ligge i et lag, som man kunne fjerne.

Men når du gemmer det som jpg, så gemmer du alle lagene i et billede. Derfor skal du sidde og klone små dele af billedet for at fjerne teksten, og det vil aldrig blive 100% i orden.

Er der noget specielt ved billedet?

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
SneTh
Kontakt:

Indlæg af SneTh »

Det er såmænd mig på billedet! Men det er fra da vi vandt danmarks mesterskab og jeg har købt en del billeder men det bliver meget dyrt i længden. Og så meget er de billeder jo heller ikke værd men det ville være rart at huske det.
SneTh over and out..
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Hvis det er dig, der er på billedet så kontakt Web og PC og hør om du ikke kan få en kopi af billedet.

Burde kunne lade sig gøre, da de nok ikke har betalt dig for at de måtte tage billedet.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
SneTh
Kontakt:

Indlæg af SneTh »

Det er en profissieonel som har fået en bevilling af Herning Bluefox til at tage billeder af alle kampe på Herning Isstadion så tror desværre ikke det er muligt.
SneTh over and out..
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

De skulle jo faktisk ha spurgt de først om de måtte tage et billede af dig? Skulle de ikke? =P de kan sku ikk være andet bekendt når du er på billedet end at give dig en ordenlig kopi! Ellers ville jeg hvert fald selv blive gnaven.
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

nej de behøver faktisk ikke at spørge før de tager billedet.!
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Nej de behøver ikke spørger om lov inden de tager billedet.
Der er mange grunde til dette... men den mest enkle er, at hvis fotografen har en aftale med klubben om at tage billeder, så har han sit på det rene..

Om så fotografen vil give dig en kopi af billedet når det nu er dig der er derpå..?! Tjaaa..det er jo op til ham.. Jeg plejer personligt at være rimelig large med mine billeder når det er tilfælde som dette.. altså til den private samling og så længe det ikke bliver udnyttet kommercielt.. :)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Nu er jeg ikke den sindsyge haj til den slags, men jeg vil mene, at man efter 2-3 timers arbejde, snildt kan fjerne alle spor af tekst.

- men billedet er så low res, at jeg ikke ville bruge 5 min på det.

Køber man det også i den kval? - For så er han da en elendig fotograf :/
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Lol du er så stupid FrZ-.----
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Nice med en bluefox-spiller herinde.. Selvom jeg bor i Aalborg, ligger holdfølelsen stadig hjemme i Herning!! Så morede mig bravt, da jeg stod på tanken lige ved siden af AABs ishockeystadion, og hørte på triste AAB-fans, efter de havde fået tæv.. :D
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Det er fryd crazybrian.

Intet mindre end fryd.

Har det på samme måde med fodbold, håndbold, hockey osv. Så lægnde AaB taber så er jeg i godt humør
SneTh
Kontakt:

Indlæg af SneTh »

Haha! Jeg er da glad for at i støtter os i herning selv om i kommer fra Ålborg.. "Heinz Ehlers du vinder aldrig guld, Heniz Ehlers du vinder aldrig guld...
SneTh over and out..
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

Fuck Heinz Ehlers. Han er bare en nar - glemmer aldrig da han skulle modtage hans sidste medalje hvor han rev den ud af haenderne paa dommeren. Aldrig har jeg set saa barnlig en opfoerelse og jeg mistede al respekten for ham
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Go Herning... Go Herning. Fryd! Måtte lige ud med det... :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

SneTh skrev:Haha! Jeg er da glad for at i støtter os i herning selv om i kommer fra Ålborg.. "Heinz Ehlers du vinder aldrig guld, Heniz Ehlers du vinder aldrig guld...
Kommer også oprindeligt fra Herning.. Bor bare heroppe for at læse...

Så Bluefox og FCM holder 100...
Billede
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

For lige at kommer tilbage på sporet igen :p Mon ikke din klub kan få de billeder? Jeg syntes det lyder lidt underligt, hvis ikke de kan det.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Besvar