her er hvorfor..
1. hvis jeg køber en wii så skal jeg stadig have en ps3
2. når man tager wii prisen, chip/install, ekstra joypad men skal vel have 4 og andet tilbehør så er man jo tæt på det en ps3 koster..
3. jeg kan bruge mange af de ting jeg har til min ps2 til ps3'eren f.eks joypads og der er jo mange penge at spare
4. min kæreste er vild med singstar så pga. det kan man få lidt sponsor penge til den.
5. et par af de spil jeg vil have.. som vel er grunden til man køber en ny konsol er at de kun kommer til ps3
men den som slå aller mest igennem er nok da min kæreste spurgte mig "er det en konsol du vil spille på når du bare spiller alene? og det ville jeg nok ikke kan hverfald ikke se mig gøre det i hverfald ikke i forhold til ps3'eren.
men ja wii er den bedste til venner og når man holder en lille spil party med drikke og fest som jeg gør i nu og næ med buzz og singstar til tøserne..
men som sagt det er bare ikke en maskine jeg kan se mig selv sidde og spille på alene.. hvilket jeg nok kommer til da jeg er flyttet væk fra der hvor mine venner bor og ingen af dem har bil...
så ja en ps3 bliver det vel!
jeg tager sikkert fejl i et par syns punkter men så sig det gerne