min computer skriver NTLDR mangler ???

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Renow
Geografisk sted: Lige her
Kontakt:

min computer skriver NTLDR mangler ???

Indlæg af Renow »

Jeg har et problem med min computetr
her den anden dag slukkede jeg min computer nattren ovetr hvilket jeg eller sjælden gør men mit net var gået ned så den kunne ikke stå og hente som den plajer
dagen efter da jeg kom hjem fra arbejde og ville tænde den skriver den bare

NTLDR mangler tryk ctrl alt del for at genstarte
hva betyder det og hva kan jeg gøre andet ind slf format C: men det vil jeg helst ikke da der ligger nogle dokomenter og andre ting jeg gerne vil rede først
chart.dk@efnet
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Det er åbenbart et ret typisk problem:
http://ntldrismissing.com/

evt krydr det med den her:
http://www.quickonlinetips.com/archives ... o-restart/
Billede
Zivago

Indlæg af Zivago »

Tja - det kan faktisk ske, hvis der sidder en cd eller diskette i pcén , og pcén forsøger at boote på den. Mange nyere bios har spærring for denne fejl. Men man ser den af og til.

Zivago
mickon

Indlæg af mickon »

smid din master hdd (den med dåse på) til at være 1st boot device i bios... det er tit der problemet ligger
i'm the juggernaut, BITCH!
Renow
Geografisk sted: Lige her
Kontakt:

Indlæg af Renow »

oki har gjort som crazy brian skrev og det kan den også godt starte op på men når jeg genstarteter gør den det samme engang til så kan da være jeg lige skal have tjekket boot rækkefølgen men trro nu ikke det er da da det etr en kun 4 md gammel paket bell og har ikke rørt ved det så de burde jo havde lavet det rigtig
chart.dk@efnet
Besvar