Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
en eller anden admin "hvad skal vi med scenen, når vi har DB"
mig "så slet alle scene rels og se hvor meget tracker du har tilbage"
banned... haha
DB banner alt og alle der er på andre trackere de ikke bryder sig om. men efter hvad jeg har læst af indlæg er det sådanset berettiget nok efter min mening. Da de andre sites såsom BB har bare snyltet på DB's release's og svinet DB.
Men faktum er de andre sites er bare dårligere end DB efter min personlige mening.
Sites som Nordic-t, BB MostwantedBits m.f. nupper de rel's som gruppen DB4ever laver, dvs de fleste er custom subbede film. De får derfor ingen credits og folk må da også forstå at hvis de vil have DB4ever rels, må de også komme til DB. Der har været megen debat omkring det, og eftersom snylter sites'ne ikke fattede at stoppede valgte DB at banne alle folk der var på BB Nt osv.
Og ja, DB er klart den bedste side efter min mening.
Hey.. Jeg er lige flyttet og kan derfor ikke logge ind på mine trackers mere pga. ny IP osv.. Jeg ville høre om nogle kunne dele nogle invites med mig ? Jeg søger især til min favorit trackers:
- mwb
- nordic-t
- softtorrents
- the danish bay
- takeabyte