Røde streger under ord i FF?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Bakton

Røde streger under ord i FF?

Indlæg af Bakton »

Hej CA.

Efter en formatering hvor jeg har installeret firefox igen, kommer der røde streger under næsten alle mine ord når jeg skriver.
Hvordan slår jeg det fra?

Billede

Mvh.
Du lyver som en luder?;)
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Kunne forestille mig det er stavekontrol. Det er der vidst i FF, har jeg bemærket.
Bakton

Indlæg af Bakton »

Ja jeg tænke også det var noget lignende. Har siddet og kigget Options igennem men kan ikke umiddelbart finde noget :/
Du lyver som en luder?;)
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Det er en engelsk stavekontrol du har, siden den laver de fleste ord forkerte, du kan slå det fra eller evt. hente den danske stavekontrol istedet her https://addons.mozilla.org/da/firefox/
<---------------------------->
§1 I'm always right
naRf

Indlæg af naRf »

JayJay^^ skrev:Det er en engelsk stavekontrol du har, siden den laver de fleste ord forkerte, du kan slå det fra eller evt. hente den danske stavekontrol istedet her https://addons.mozilla.org/da/firefox/
Findes der noget lignende til IE7?
Billede
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

skriv about:config i adresselinie, skriv layout.spellcheckDefault i filter og rediger værdien til 0 så burde det være slået fra.

Mht IE7 kune jeg forstille mig der findes nogle addons til det, men kender ingen
<---------------------------->
§1 I'm always right
Bakton

Indlæg af Bakton »

Tak ska du have. Har prøvet at installere den danske ordbog som den hed derinde, men stadig røde streger. Går sgu ind og slår det fra så :) Takker Jay

EDIT: Det virkede det med at ændre det til 0. Tak endnu en gang
Du lyver som en luder?;)
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Prøv at højreklikke i feltet og skift sprog. Mener da den ændre for alle så, men hvis ikke er det kan du også ændre det i about:config

Find spellchecker.dictionary og ændre den til "da" (uden gåsetegn :))
Besvar