Hvad bliver voldspillet på DIT anlæg denne sommer
Redaktør: Moderators
Hvad bliver voldspillet på DIT anlæg denne sommer
Kom til at kigge på sidste års topic, og tænkte sådan et skal vi da have igen. Sommeren nærmer sig jo med hastige skridt!
Min favorit: Yelle - Je Veux Te Voir
Min favorit: Yelle - Je Veux Te Voir

- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Jamen jeg tror jeg kommer til at høre
David Guetta - Love Is Gone
Master Blaster - Can Delight
og...
Kobojsarna - Sang Om Ingenting
Men jeg mangler endnu et ordentligt sommerhit...
Sidste år havde vi allerede Hips don't lie eller S.O.S.... DET MANGLER VI
David Guetta - Love Is Gone
Master Blaster - Can Delight
og...
Kobojsarna - Sang Om Ingenting
Men jeg mangler endnu et ordentligt sommerhit...
Sidste år havde vi allerede Hips don't lie eller S.O.S.... DET MANGLER VI
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Sidste år dissede jeg Basshunter på forhånd, men måtte æde alt, og det blev helt sikkert det track jeg spillede mest (sammen med Sommer i EuropaCokeline skrev:Evt. Magnetic - Material Girl... Tror vi kommer til at høre mere til den
Nå... men jeg er også frisk på at disse den her "Material Girl". So far er den gået ned ok, men jeg tror det bliver kort - vi får se
Lige nu synes jeg Italobrothers er lige i skabet, så hvis DJ Manian kunne skubbe lidt gode mix af Turn the Tide ud, så har vi da en god sommersag
Well well - et par gode mix af den næste Timberlake "Summer Love" kunne også være godt... Ellers ved jeg ikke lige her og nu
- Pesimisten
- Geografisk sted: Sådan ca midt i DK
Just Jack fænger en meget godt synes jeg... Tror måske på at Stars in their eyes eller en ny single kunne give ham en god sommer.
Calabria synes jeg også bare at der bliver ved med at komme mix af - og den var jo egentlig også temmelig HOT!! For satan jeg har hørt den meget!
Måske når koochi koochi (prada prada) også en vis højde her til sommer...
Hvem ved - bare et par bud fra min side!
Calabria synes jeg også bare at der bliver ved med at komme mix af - og den var jo egentlig også temmelig HOT!! For satan jeg har hørt den meget!
Måske når koochi koochi (prada prada) også en vis højde her til sommer...
Hvem ved - bare et par bud fra min side!
Dada fucking Life
we want, to serve you cookies with a smile...
Lige musik for mig!
we want, to serve you cookies with a smile...
Lige musik for mig!
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
Et par bud på sommerhits herfra:
Sharam - The One < efter PATT er Sharam tilbage denne gang er det Daniel Bedingfields gamle hit "The One" der er kommet en tur i electro maskinen, skulle ha' fået mange spins til dette års WMC i Miami.
F To The F - Wheels In Motion < Fedde Le Grand står sammen med Funkerman bag dette funky house nr, der er blevet remixet af Chocolate Puma.
Chris Lake feat. Emma Hewitt - Carry Me Away < med remixes fra Sebastien Legder samt Micky Slim & Funkagenda Mix kan det ikke gå helt galt.
Calvin Harris - Acceptable in the 80s < ved ikke om den kan holde hele sommeren men ellers kan det være hans næste single Girls kommer på banen.
Richard Grey - Warped Bass < den er ikke så ny længere men med nyt remix fra Dave Spoon og det sikre Tainted Love sample kan den nok godt holde sommeren over.
Sharam - The One < efter PATT er Sharam tilbage denne gang er det Daniel Bedingfields gamle hit "The One" der er kommet en tur i electro maskinen, skulle ha' fået mange spins til dette års WMC i Miami.
F To The F - Wheels In Motion < Fedde Le Grand står sammen med Funkerman bag dette funky house nr, der er blevet remixet af Chocolate Puma.
Chris Lake feat. Emma Hewitt - Carry Me Away < med remixes fra Sebastien Legder samt Micky Slim & Funkagenda Mix kan det ikke gå helt galt.
Calvin Harris - Acceptable in the 80s < ved ikke om den kan holde hele sommeren men ellers kan det være hans næste single Girls kommer på banen.
Richard Grey - Warped Bass < den er ikke så ny længere men med nyt remix fra Dave Spoon og det sikre Tainted Love sample kan den nok godt holde sommeren over.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Det er nemlig et rigtig lækkert trackgentlemanfinn skrev:Chris Lake feat. Emma Hewitt - Carry Me Away < med remixes fra Sebastien Legder samt Micky Slim & Funkagenda Mix kan det ikke gå helt galt.
http://rs84.rapidshare.com/files/263695 ... 07-GTi.rar