Req.: Dúné - bloodline
Redaktør: Moderators
Req.: Dúné - bloodline
Som det fremgår af mit topic søger jeg Dúne med Bloodline.. Håber der er en som kan uploade den, det kunne være cool...
Den Evige Jagt Efter Regnbuen
-
snabelfisk
- Geografisk sted: On The Top, See Ya!
Ja, jeg stemmer stadig for at vi lukker tilmelding.
Ellers kunne man gøre sådan, at som ny bruger skulle man ind i et topic angående regler og lære at søge først. Ellers ville resten af forummet ikke blive vist. Sådan noget, DET er snedigt.
Så slipper vi for alle mulige underlige artobørn som kommer ind og tror det er palles gavebutik, og req i øst og vest.
Og ja, det var præcis mine 0.02$
Ellers kunne man gøre sådan, at som ny bruger skulle man ind i et topic angående regler og lære at søge først. Ellers ville resten af forummet ikke blive vist. Sådan noget, DET er snedigt.
Så slipper vi for alle mulige underlige artobørn som kommer ind og tror det er palles gavebutik, og req i øst og vest.
Og ja, det var præcis mine 0.02$
Im The Stuff Dreams Are Made Of..
Da jeg søgte på Dúne, kom er et sølle resultat frem og dette bestod hovedsageligt af mennesker der af mindre bemidlede eller bare ubelæste årsager dissede Dúné som værende et hippie band. Jeg mener, helt ærligt, kan det være rigtigt at man skal poste en sang i et sådant forum? I så fald, så vil jeg se det mere fordelagtigt at få et mere ligetil svar fremfor at blive kaldt for et artobarn på eventyr i Palles gavebod!
Den Evige Jagt Efter Regnbuen
-
snabelfisk
Jeg siger ikke det ikke er okay at req dine ønsker. Slet ikke !
Jeg mener blot at jeg synes du kunne lære lidt om regler, at lære at søge, og oprette et nyt topic i forummet. I stedet for at at lave et req i en løbende tråd, hvor det end ikke er nævnt.
Og igen, vil jeg godt lige understrege at jeg kritisere IKKE din req pga et hippieband. Smag og behag er forskelligt, og heldigvis for det.
Så sæt dig roligt ned, og vent til du bliver spurgt. Tak for din forståelse
Jeg mener blot at jeg synes du kunne lære lidt om regler, at lære at søge, og oprette et nyt topic i forummet. I stedet for at at lave et req i en løbende tråd, hvor det end ikke er nævnt.
Og igen, vil jeg godt lige understrege at jeg kritisere IKKE din req pga et hippieband. Smag og behag er forskelligt, og heldigvis for det.
Så sæt dig roligt ned, og vent til du bliver spurgt. Tak for din forståelse
Im The Stuff Dreams Are Made Of..
Nu synes jeg selv jeg svarede temmelig pænt..Cecil skrev:Da jeg søgte på Dúne, kom er et sølle resultat frem og dette bestod hovedsageligt af mennesker der af mindre bemidlede eller bare ubelæste årsager dissede Dúné som værende et hippie band. Jeg mener, helt ærligt, kan det være rigtigt at man skal poste en sang i et sådant forum? I så fald, så vil jeg se det mere fordelagtigt at få et mere ligetil svar fremfor at blive kaldt for et artobarn på eventyr i Palles gavebod!
Anyway, prøv at se her: http://www.chartattack.dk/viewtopic.php ... light=dune
-
snabelfisk