Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Hørte dette nummer i radioen for nogle dage siden, klippet er optaget med min mobil, derfor den elendige kvalitet, men det burde være muligt at identificere nummeret.
Al input modtages. http://www.sendspace.com/file/34fqhu
Der er ingen som har bedt om at få uploaded Junior Senior så vidt jeg kan se.
Jeg syntes du skal stramme dig meget an altså. Hvis det stod til mig fik du en warning mere for det her...
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Ace skrev:Hvorfor pokker uploader du sådan noget ?
Der er ingen som har bedt om at få uploaded Junior Senior så vidt jeg kan se.
Jeg syntes du skal stramme dig meget an altså. Hvis det stod til mig fik du en warning mere for det her...
Mikkel - Angående dit req, så poster jeg lige et komplet og totalt offtopic link til dig.
Håber jeg vinder respekt med det evt må jeg så leeche hos dig som tak ?
Jeg slettede et indlæg omhandlende en helt anden sang og et link. Derfor du mangler lidt af sammenhængen. Men søg efter nye indlæg oprettet af undertegnede eller Duncan (hedder han pt)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Hvad fanden i helvede foregår der her? Har set QzLs svar til Plys, men hvorfor bliver "eliten" ikke bare blokeret, så vi kunne slippe for tråde, der ender sådan her...
Er der nogen, der har nummeret?
Mikkel skrev:Hvad fanden i helvede foregår der her? Har set QzLs svar til Plys, men hvorfor bliver "eliten" ikke bare blokeret, så vi kunne slippe for tråde, der ender sådan her...
Er der nogen, der har nummeret?