Problemer med Ipod

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
pono
devarjokendte.dk

Problemer med Ipod

Indlæg af pono »

Hej

Når jeg slutter min ipod til computeren starter Itunes. Godt. Men den kommer ikke frem som et drev i "Denne Computer", hvilket er et problem, da der er nogle filer på min Ipod, som jeg skal bruge.
EMR

Indlæg af EMR »

Afkryds det jeg har markeret med rødt:
Billede
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

Tak EMR. Kan du ikke beskrive, hvad det er, jeg skal afkrydse? Kan ikke se det ordentligt på dit billede
Infected
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Infected »

Du skal gå ind i indstillinger for din ipod, og derinde kan du afkrydse om du vil bruge ipod'en som en ekstern disk.. Og når du afvinget det felt, så vil den dukke op inde i denne computer, hvis den ikk starter det der automatisk afspillings crap der..
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

Nu har jeg prøvet og prøvet uden at held. Er ikke sikker på, at jeg gør det helt rigtigt. Når jeg er inde i Itunes, så trykker jeg på rediger/indstillinger
Men der kan jeg ikke finde noget. Er det det, du mener med indstillinger for Ipod?
Infected

Indlæg af Infected »

hvis du tager billedet som EMR har uppet.. Så trykker du på din Ipod, inde i Itunes, og der skulle gerne komme de samme indstillinger som vist på billedet.. Med mindre du kører med en ældre version af Itunes..
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

Jeg bruger åbenbart en gammel version, men jeg har fået det til at virke. Tak
Infected

Indlæg af Infected »

:D hehe oki..
Besvar