Malk De Koijn - Vi tager fuglen på dig... Muligvis remix

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
IdEaL
Geografisk sted: Nok ikke Cuba

Malk De Koijn - Vi tager fuglen på dig... Muligvis remix

Indlæg af IdEaL »

søger topic

Malk De Koijn - vi tager fuglen på dig... Ja ved ikke om den findes i mix også mener jeg hørte en mix version af den på p3
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?
Sharpy
Geografisk sted: Right Here

Indlæg af Sharpy »

Ja så faldt jeg også lige over dette fede lædre nummer i et remix. Ved ikke om det er denne verson der er efterspurgt i denne tråd!!! Men har nogen et mix eller flere så må de gerne smide den op...
åh gæt en ged
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Altså... Den folk "kender" er den der starter meget dunkelt og sådan.. Men den originale er faktisk ret meget anderledes.
BØH
Sharpy

Indlæg af Sharpy »

Ja jeg kender kun den dunkle til i forgårs. På den jeg hørte synger de meget mere tydeligt, er du noget du mon har
åh gæt en ged
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

http://download.yousendit.com/3C63125E6EA05D64

og

http://www.yousendit.com/download/TEhXN ... WTgwTVE9PQ

De to versioner jeg har af nummeret. Det øverste skulle være fra albummet. Rippet i år 2002 af Legolas :D

Gad ikke lige tage albummet og rippe. Den nederste stammer fra Hip Hop 4 opsamlingen og de radioversionen, hvor alle de slemme ord er skiftet ud .

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Sharpy

Indlæg af Sharpy »

Tak 3dots for indsatsen, men det er ikke en af de 2 du har uppet. Hmm det er sg da underligt, gud ved hvilken version jeg hørte på p3 lørdag 21 apr 1455. En der ved det???
åh gæt en ged
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

har du været forbi p3s side og tjekke det sharpy ? de har jo tracklist og du kender tydeligvis tidspunktet hvilket nok vil hjælpe dig lidt :)
Sharpy

Indlæg af Sharpy »

ja har været forbi flere gange, men den har ikke været opdateret. Prøvede igen igår, men vil da lige prøve igen. Og jo tidspunktet er 21 apr kl ca 1455.
åh gæt en ged
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Re: Malk De Koijn - Vi tager fuglen på dig... Muligvis remix

Indlæg af LeG0lAsDK »

IdEaL skrev:søger topic

Malk De Koijn - vi tager fuglen på dig... Ja ved ikke om den findes i mix også mener jeg hørte en mix version af den på p3
Er det ikke det remix, der starter sådan lidt skævt... hvorefter man hører stemmen sige "den samme side, samme dag...." Ihvertfald havde de dette suveræne remix oppe på deres myspace hjemmeside for et stykke tid siden, det er et så fedt remix... Men de har taget den ned fra myspace siden, men vil super gerne have det nummer.,..
IdEaL
Geografisk sted: Nok ikke Cuba

Re: Malk De Koijn - Vi tager fuglen på dig... Muligvis remix

Indlæg af IdEaL »

LeG0lAsDK skrev:
Er det ikke det remix, der starter sådan lidt skævt... hvorefter man hører stemmen sige "den samme side, samme dag...." Ihvertfald havde de dette suveræne remix oppe på deres myspace hjemmeside for et stykke tid siden, det er et så fedt remix... Men de har taget den ned fra myspace siden, men vil super gerne have det nummer.,..
Jo det er lige netop den version, som de havde oppe på deres Myspace for jeg kan huske da jeg kom hjem kiggede jeg derinde og der var den fjernet. Men jeg vil stadig gerne have den version :).
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?
Sharpy

Indlæg af Sharpy »

Jo tror det er den og jeg kan bare ikke finde den nogen steder at all!!!!!!!!! Virkelig ingen der lige kan trylle den frem
åh gæt en ged
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Jeg kan lige fyre den anden version jeg har op.
BØH
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

BØH
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Takker og tusind tak, det var lige den version jeg ledte efter.... takker, fuck det remix minder mig om alle de lumre nætter jeg har haft i turbinen.... :) Stor tak til den flok piger som jeg har skamløst har kastet mig over igennem tiderne dernede til dette svedige remix... :)
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Jeg er da glad for, at jeg kan bringe de minder frem igen... Eventhough de lyder en smule skumle :D
BØH
Besvar