En Spansk ordbog

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Svane

En Spansk ordbog

Indlæg af Svane »

Hej

Jeg står lige og skal bruge en dansk-Spansk/Spansk-dansk ordbog?
er der nogle som har en god en? for jeg har ikke lige kunne finde nogen overhovedet. :?

Svane-
Svane

Indlæg af Svane »

Jeg så lige at der for nyelig har været et indlæg med det samme emne som mit. Så hvis der eventuelt var nogle som kunne lægge de ordbøger op igen så ville det bare være lækkert.
SneTh
Kontakt:

Indlæg af SneTh »

Nu da du kan se at det har været efterspurgt i en tidligere tråd så hold dig til den.

http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?t=17883
SneTh over and out..
Svane

Indlæg af Svane »

det har jeg da også skrevet at jeg har set... men filerne er jo udløbet. Så derfor ville jeg høre om der er nogle som ville uploade det igen?
PinK^^ShadoW
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

ja så skriver du "en der vil være venlig at uploade den igen" ikke så svært!
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Værsgo Svane...

http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?p=132319#132319

Og som sagt, en anden gang så lav dit request i en allerede eksisterende tråd hvis sådan en findes :)
Skal man skrive noget her?
Svane

Indlæg af Svane »

ja tak for hjælpen... heh ja det skal jeg nok lade vær med... men havde lige glemt at kigge efter :)
Besvar