privat server til wow

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
PinK^^ShadoW
Geografisk sted: langt væk

privat server til wow

Indlæg af PinK^^ShadoW »

har hørt man kan lave en privat server til wow så man kan komme op i lvl 255, og selv være game master på den, ved ikke om dette er lovligt??
men skal kun bruge det til lan.. bare for at se de forskellige ting!
nogle der ved noget om dette?
Arch
Geografisk sted: Sector 9

Indlæg af Arch »

Her en liste over servere også hvad version de kører.

http://www.wowstatus.net/serverlist.php
http://www.freewarcraftguides.com/how_t ... ervers.php

Har spillet en del på dem, men de er laggy som bare pokker, samt hver gang der kommer en opdatering til wowemu, ryger din char.

Generelt tager det lige så lang tid at nå lvl 255 som det gør at nå 60.
Så istedet for at spille på fun server, så tage en blizzlike med 3 x XP.
PinK^^ShadoW

Indlæg af PinK^^ShadoW »

øøøh vil bare gerne vide hvor man henter programmet til, så jeg kan lave min egen server og så selv spille påd en alene, så jeg kan se de forskellige tin der er!!
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
Brugeravatar
Cubefyr
Chart Attack VIP

Indlæg af Cubefyr »

PinK^^ShadoW skrev:øøøh vil bare gerne vide hvor man henter programmet til, så jeg kan lave min egen server og så selv spille påd en alene, så jeg kan se de forskellige tin der er!!
Skal du køre php? eller asp?
PinK^^ShadoW

Indlæg af PinK^^ShadoW »

Cubefyr skrev:
PinK^^ShadoW skrev:øøøh vil bare gerne vide hvor man henter programmet til, så jeg kan lave min egen server og så selv spille påd en alene, så jeg kan se de forskellige tin der er!!
Skal du køre php? eller asp?
ved ikke noget om det? vil bare spille på lan. kan du eventuelt komme med nogle links til download?
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Arch skrev:...
Har spillet en del på dem, men de er laggy som bare pokker, samt hver gang der kommer en opdatering til wowemu, ryger din char.
...
Dette vil jeg sige afhænger meget af serveren man spiller på, både med hensyn til opsætning af denne og lokation på serveren.
Spiller selv på en server som står i tyskland og kører som regler med latency på ~40 ms, samt de tager backup jævnligt hvilket skulle betyde at opdatering af emu ikke skulle koste char. Har ikke oplevet en opdatering, men derimod en fuldt systemnedbrud hvor man ikke har mistet noget som helst da serveren kom op igen.

Kender desværre ikke noget til install af emu selv, ville bare dele det andet info ;)
PinK^^ShadoW

Indlæg af PinK^^ShadoW »

Drud skrev:
Arch skrev:...
...
Dette vil jeg sige afhænger meget af serveren man spiller på, både med hensyn til opsætning af denne og lokation på serveren.
Spiller selv på en server som står i tyskland og kører som regler med latency på ~40 ms, samt de tager backup jævnligt hvilket skulle betyde at opdatering af emu ikke skulle koste char. Har ikke oplevet en opdatering, men derimod en fuldt systemnedbrud hvor man ikke har mistet noget som helst da serveren kom op igen.

Kender desværre ikke noget til install af emu selv, ville bare dele det andet info ;)
hvilket lvl kan man komme op i på den server?
ved du om det er lovligt?
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Jeg har faktisk også gået og ledt efter noget fun server halløj.
Har læst et eller andet sted at man skal bruge WOWC.exe... Men kan jeg finde den fil? Nej.
Drud

Indlæg af Drud »

Der er så vidt jeg ved faktisk intet ulovligt i det, selv om jeg ikke lige kender et sted hvor man hente WoW lovligt (har ikke søgt), men hentede Burning Crusade gennem Blizzard downloader uden problemer.

På nogen servere skal der så bruges nogen haxs af en eller anden art, det skal der dog ikke på den jeg bruger.

www.croggesserver.de.gg - Jeg har ikke undersøgt hvor højt man kan komme op, men der er både WoW og TBC realm, og xp rate er blizzlike. Server er pt. på vej op efter et windows crash, men regner med den er helt oppe at køre igen i morgen.

Hvis man er mere til funserver og xp rate højere kan jeg kun henvise til wowstatus.net som arch også nævner. Udemærket til at finde andre servere på.
Brugeravatar
VioLogic
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af VioLogic »

Nice, ved du hvor mange spillere er tilsluttet crogges?
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Drud

Indlæg af Drud »

Mener de snakkede om 85 players her i weekenden.

Serveren er forøvrigt oppe og køre igen, kom den i aftes omkring kl 22.
Brugeravatar
VioLogic

Indlæg af VioLogic »

Ah, det forklarer hvorfor jeg ikke ku logge mig på... Okay, 85 forklarer den go'e ping :D btw, spiller du tbc eller original, horde eller alliance?
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Det er logisk nok ikke lovligt.

Det er ikke lovligt at have en kopi af spillet uden at have købt det, men der er ikke nogen begrænsning i det, da det i sig selv er en begrænsning, at man skal have en konto for at kunne logge på Blizzard's servere.

Derudover så er det selvfølgelig heller ikke lovligt at køre en uautoriseret server. Det er jo også logisk tænkning.

At folk (og mange endda) gør det alligevel er jo det samme som mp3 - det er umuligt at begrænse det og derfor går man efter "udbyderne" istedet for "synderene", da dette er nemmere.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Drud

Indlæg af Drud »

dwr, det kan der være noget om. Men da jeg ikke har undersøgt om selv spillet koster (min fejl) eller det kun er konto hos blizzard. Var spillet gratis kan der intet ulovligt være i det, forudsat at serverne også kunne laves lovligt. Anyways, tager det ikke så tungt :)

VioLogic, spiller TBC som Night Elf (dvs. Alliance), har pt. 2 characters jeg bruger. En lvl. 14 warrior og lvl. 5 druid.
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Jeg keder mig på Emeriss på EU-Blizzard ;) 70 mage, 65 druid, 63 priest, 63 rogue og 60 warrior..

Og så diverse lowlvls..
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
VioLogic

Indlæg af VioLogic »

dwr skrev:Jeg keder mig på Emeriss på EU-Blizzard ;) 70 mage, 65 druid, 63 priest, 63 rogue og 60 warrior..

Og så diverse lowlvls..
Kan se sådan ud ;) stoppede egentlig 1 måned før bc udkom, med 3 lvl 60'er og en bundt lowlvls... mest grundet slacking på højniveau fordi der gik pvp zerging i alt... Har mest downloadet det for at spille et par af de nye racer op, ellers tror jeg det blir lagt på hylden igen når jeg dinger 70
Brugeravatar
VioLogic

Indlæg af VioLogic »

Strange... jeg kører med en ping på ca. 40-50, men der er en mærkbar latency!?! Andre end mig der har det problem?
Besvar