Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Det er kommet mig for øre, at De har Deres 16. fødselsdag.
Jeg kan til Deres behagelige orientering oplyse, at Jeg på vegne af den Sønderjyske Chart-Attack afdeling, ønsker Dem et stort tillykke på denne viderunderlige dag d. 26. april i herrens år 2007.
Jeg kan ligeledes, med glæde i sindet konkludere at De allerede har modtaget de første gaver fra blandt andet mt^2.
Jeg vil samtidig i dette indlæg mane til besindighed og henvise til brugen af sund fornuft!
Med kammeratlig hilsen
Den Sønderjyske Chart-Attack afdeling
Bestående af Igloen, Bakko, Pils^80er og sidst men ikke mindst undertegnede.
Skuld gammel venskab...
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Cokeline skrev:Det er kommet mig for øre, at De har Deres 16. fødselsdag.
Jeg kan til Deres behagelige orientering oplyse, at Jeg på vegne af den Sønderjyske Chart-Attack afdeling, ønsker Dem et stort tillykke på denne viderunderlige dag d. 26. april i herrens år 2007.
Jeg kan ligeledes, med glæde i sindet konkludere at De allerede har modtaget de første gaver fra blandt andet mt^2.
Jeg vil samtidig i dette indlæg mane til besindighed og henvise til brugen af sund fornuft!
Med kammeratlig hilsen
Cokeline skrev:Det er kommet mig for øre, at De har Deres 16. fødselsdag.
Med kammeratlig hilsen
Skuld gammel venskab...
Og jeg er ikke fra Sønderjylland?! :O
Anyway! Te'løk
Du bor jo derude hvor kragerne vender
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
JA, super indlæg!! Kan vi ikke lave en "tillykke med dagen" Sang specielt til Chreddy, eller på anden måde lave noget sjov til ham ?? Han elsker jo os her inde.