Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
DjMail skrev:
Jeg prøvede at finde numre som havde liiidt med emnet at gøre i forhold til lyrikken. Ved ikke om det lykkedes så godt, men sjovt var det hehe.
Med fare for at give endnu ikke tilmeldte mixere gode idéer så tænker jeg nu straks på Viro - Adam
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
jeg er på studie utr til fredag d 4. jeg kan ikke nå det til d 5. skal også formatere og installere windows på min apple spand.. :S
jeg springer over.. men mail ser da ud til at have bixet noget rimlig nice sammen,, skål.. torsdag afleveret opagev stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv..
Bortset fra Krumme, så er det total morsomt mix du har lavet her. Men lov mig ikke at bruge Krumme igen. Den morgenmad jeg ikke har spist vendte lige rundt i maven på mig.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
DjMail skrev:hehe min kvinde min eller its all for love slår da kalrt adam viro... men nu har jeg så heller ikke hørt den, så ved ikke om lyrikken er passende.
It's all for love er lige noget for sådan en som mig.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.