Danband All Stars - Kærligheden Brænder
Req. Danband All Stars - Kærligheden Brænder
Redaktør: Moderators
Req. Danband All Stars - Kærligheden Brænder
hejsa... er der nogen der ligger ijnde med denne??

-
bukkebrusen
- Captain
Re: Req. Danband All Stars - Kærligheden Brænder
Det er ikke 'Fede Finn & Funny Boyz - Kærligheden Brænder' du tænker på?Mech skrev:hejsa... er der nogen der ligger ijnde med denne??
He who dies with honor is a dead man!
Kan man godt sige det er, det er et remake af den og det kan man, som Mach siger, høre et preview af inde på tdc musikbukkebrusen skrev:Det er ikke 'Fede Finn & Funny Boyz - Kærligheden Brænder' du tænker på?
<---------------------------->
§1 I'm always right
-
bukkebrusen
- Captain
Jawohl meine FrauJayJay^^ skrev:Kan man godt sige det er, det er et remake af den og det kan man, som Mach siger, høre et preview af inde på tdc musikbukkebrusen skrev:Det er ikke 'Fede Finn & Funny Boyz - Kærligheden Brænder' du tænker på?
He who dies with honor is a dead man!
-
bukkebrusen
- Captain
-
snabelfisk
- Geografisk sted: On The Top, See Ya!
@aller
virker ikke her, men det er nok et eller andet med min pc'er, ved dog ikke helt hvad.
Har en del gange haft problemer med at komme på RS, enten får jeg bare et nyt vindue som er helt hvid (der sker intet) eller også får jeg som i dette tilfælde det normale RS billede i et nyt vindue, men når jeg så trykker på "free" sker der absolut intet.
Ved ikke hvad problemet er, så hvis en eller anden venlig sjæl vil prøve at smide den op et andet sted end RS.
virker ikke her, men det er nok et eller andet med min pc'er, ved dog ikke helt hvad.
Har en del gange haft problemer med at komme på RS, enten får jeg bare et nyt vindue som er helt hvid (der sker intet) eller også får jeg som i dette tilfælde det normale RS billede i et nyt vindue, men når jeg så trykker på "free" sker der absolut intet.
Ved ikke hvad problemet er, så hvis en eller anden venlig sjæl vil prøve at smide den op et andet sted end RS.