Enjoy
Hvad bliver voldspillet på DIT anlæg denne sommer
Redaktør: Moderators
-
Italian Rockaz
Jeg ved der kommer et nyt Puppet Generation nummer med bla. remix af undertegnet
mere kan jeg ikke sige om det lige pt.
Et sommerhit kunne godt fra mr. Manian han er virkelig on fire i år. der masser nye Casada, Tune Up, Manian og Ray Knox nummer og han er sikkert ikke færdig med at udgive før sommer.
Reger med dig Manuel
Et sommerhit kunne godt fra mr. Manian han er virkelig on fire i år. der masser nye Casada, Tune Up, Manian og Ray Knox nummer og han er sikkert ikke færdig med at udgive før sommer.
Reger med dig Manuel
Italian Rockaz - Glozzi - Masch Music
-
Italian Rockaz
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Det lyder så plat at det kun kan være tysk ! Sorry !!!Italian Rockaz skrev:ja det er ham. det er også ham der står bag:
Cascada
Tune Up!
Bulldozzer
Liz Kay
Plazmatek
Base Attack
Scarf!
United Beats
Siria
M.Y.C
Partypimpz
Og jeg kunne forsætte
He is the King of harddance
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
-
Italian Rockaz
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
-
Italian Rockaz
-
Italian Rockaz
Jeg synes man er cool, hvis man kan skabe den lyd fremtidens hits bliver lavet efter, gentagelse eller ej... Hvor meget mainstream dance/house er ikke gentagelse af et eller andet. (Synes det er en irrelevant kommentar. Kan ikke se mange andre chart acts, der ændrer deres setup særlig meget fra dag til dag)DjMail skrev:Hehe skal vi væde ? er man genial hvis man gentager sig selv Jeg er enig med goafreak herItalian Rockaz skrev:Det kan være du ikke er vild med stilen.
Men man kan ikke sætte en finger på hans producer evnener.
Det er jo et arbejde, og Manuel Reuter & Yanou får meget godt ud ... hvis man kan lide mainstream pop/dance. Hvis ikke, så er det bare over på beatport og høre noget "undergrund"
Aroxdk dvs i din verden er det ok hvis andre ikke gør det ?
Og det er squ da ikke fremtidens hits, når de har samme stil som for år tilbage. Hvis de skulle lave fremtidshits så skal de jo netop skifte stil og udvikle sig.... du modsiger dig selv.
Godt være du finder min kommentar irrelevant, men jeg finder dit indlæg ubrugeligt når du modsiger dig selv så kraftigt som du gør.
Og ved ikke om du forventer en liste over hvor meget mainstream dance og house som ikke er bygget på gentagelser, men du kan jo starte med at kigge på f.eks Don Diablo (jeg ved godt han ikke hitter i DK...endnu, men jeg går ikke ud fra at vi kun snakker danmark) Han har om noget formået at skabe en ny stil og hitte mainstream med det (tjeck alle de awards manden vinder i holland).
Og det er squ da ikke fremtidens hits, når de har samme stil som for år tilbage. Hvis de skulle lave fremtidshits så skal de jo netop skifte stil og udvikle sig.... du modsiger dig selv.
Godt være du finder min kommentar irrelevant, men jeg finder dit indlæg ubrugeligt når du modsiger dig selv så kraftigt som du gør.
Og ved ikke om du forventer en liste over hvor meget mainstream dance og house som ikke er bygget på gentagelser, men du kan jo starte med at kigge på f.eks Don Diablo (jeg ved godt han ikke hitter i DK...endnu, men jeg går ikke ud fra at vi kun snakker danmark) Han har om noget formået at skabe en ny stil og hitte mainstream med det (tjeck alle de awards manden vinder i holland).