Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
MyMusic.dk skrev:
Fra tampende, tunge beats og dommedagsklokker til Dancehall - Kompakt rækker måske for vidt, men har flowet og legesygen til at bakke de mange ideer op." -Mymusic.dk`s redaktion om Kompakt d.1 August 2005.
Kompakt:
Kompakt betyder tæt, massiv og solid.
RedCap og Garp har endnu engang sluttet sig sammen for at bevise at dette er tilfældet.
Det var i herrens år 2002 at RedCap og Garp mødte hinanden for første gang. De to fandt hurtigt ud af at de, (samt Henne P.), var de eneste på Køge Gymnasium der interesserede sig for Hiphop, og i 2003 dannede de 3 gruppen "I Dit Fjæs".
Nu - små 3 år efter - har de for anden gang besluttet sig for at støde hovederne sammen for at lave hiphop på aller højeste niveau!
Hold øjne og øre åbne for masser af nye + gamle fede tracks!
Skal lige have fat i en af dem først De har ikke lige været på mens jeg har siddet og nørdet, hehe. Men jeg sender det til NisLe og så må han uppe det til jer eller sådan noget, for der er vidst en del.
Kompakt - Så' Det Sørme Sommer
Kompakt - Dans Med Os
Kompakt - Det Du Gør (Produceret af mig )
Kompakt - Hvorfor? Feat. Støi
Kompakt - I Dag Feat. Fellah
Kompakt - Kalle hvem? (Disstrack til Kalle P)
Kompakt - Vi Ka Bring Det
Kompakt feat. Fellah - I Dag (Vandalen Remix)