søger sang ud fra et stykke af teksten
Redaktør: Moderators
søger sang ud fra et stykke af teksten
ved som sagt ikke hvad sangen hedder. men det stykke af teksten jeg kan huske lyder sådan her "step, step"
kan godt være det er titlen, men ved det ikke. Hvis det ringer nogle steder må i meget gerne uppe den
(ret så gammelt nummer)
Og det forslag hopper jeg også på...
Hvis det skulle være et lidt mere jazz-agtigt nummer så har jeg den til at ligge til en video jeg har liggende. Men hvad fanden i helvede den hedder er der ikke nogen der kan give mig info om - men så skal jeg få rykket lidt mere i dem for oplysninger da jeg selv søger den som en desperat.
Hvis det skulle være et lidt mere jazz-agtigt nummer så har jeg den til at ligge til en video jeg har liggende. Men hvad fanden i helvede den hedder er der ikke nogen der kan give mig info om - men så skal jeg få rykket lidt mere i dem for oplysninger da jeg selv søger den som en desperat.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Mikkel skrev:/me came first!Zivago skrev:Den er nu nok ikke så svær.
Jeg vil næsten garanterere for at det er Laze - Steppin Out![]()
Haha - Korrekt. Sådan går det når man skriver på ca. samme tidspunkt, og samtidlig graver efter filer på sin HD.
Men så smider jeg da lige tracket up:
http://www.yousendit.com/transfer.php?a ... C14549FA42
Zivago
´QrazyLeg skrev:Og det forslag hopper jeg også på...
Hmm. kan du ikke uppe den video, så vi kan hjælpe dig ?.
Zivago
Naah men jeg vil rippe musikken når jeg engang får tid 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!