REQ: Johnson - Ghetto Fitniss

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
bredflab
Geografisk sted: dk
Kontakt:

REQ: Johnson - Ghetto Fitniss

Indlæg af bredflab »

Hey

Jeg har læst på danskrap.dk at johnsons album "ghetto fitniss", som skulle ha været udgivet på $kandalø$ men ikke nåede at komme ud før skandaløs gik neden om og hjem, skulle være at finde på internettet med lidt snilde.

Jeg har åbenbart ikke den snilde, men hvis der er nogen af jer der har det liggende, eller har et link til det, vil i så ikk smide det op ;)?

/Bredflab
DJ_Falcon
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

Er der snakke om Johnson der har lavet Kig forbi? For det album har været oppe og vende før, godt nok under et andet navn.

Men en søgning ville give et resultat, hvis det er den du leder efter:
http://www.chartattack.dk/viewtopic.php ... ht=johnson
Hurtigere klovn, hurtigere..
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

DJ_falcon skrev:Er der snakke om Johnson der har lavet Kig forbi? For det album har været oppe og vende før, godt nok under et andet navn.

Men en søgning ville give et resultat, hvis det er den du leder efter:
http://www.chartattack.dk/viewtopic.php ... ht=johnson
Bredflab kender til sit hiphop, så tror ikke det er Kig Forbi når han skriver Ghetto Fitniss, hehe.
BØH
DJ_Falcon
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

goafreak skrev:Bredflab kender til sit hiphop, så tror ikke det er Kig Forbi når han skriver Ghetto Fitniss, hehe.
Tænkte bare albummet måske havde fået nyt navn hvis det havde skiftet pladeselskab.. :roll:
Men det er i orden.. Så må jeg hellere holde min uvidenhed inden for hiphop for mig selv. :oops:
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

DJ_falcon skrev:
goafreak skrev:Bredflab kender til sit hiphop, så tror ikke det er Kig Forbi når han skriver Ghetto Fitniss, hehe.
Tænkte bare albummet måske havde fået nyt navn hvis det havde skiftet pladeselskab.. :roll:
Men det er i orden.. Så må jeg hellere holde min uvidenhed inden for hiphop for mig selv. :oops:
Det var ikke for at flame dig eller noget :D Det var bare for at spare på en masse ubesvaret spørgsmål.
BØH
DJ_Falcon
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

goafreak skrev:Det var ikke for at flame dig eller noget :D Det var bare for at spare på en masse ubesvaret spørgsmål.
Også helt i orden.. No harm done :D
Brugeravatar
NisLe
Geografisk sted: Bronx

Indlæg af NisLe »

En der ligger op igen? :p
Marwan 9700

altid fuuucked
Brugeravatar
freaker91

Indlæg af freaker91 »

kunne den komme op igen?
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Igen?
BØH
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Johnson, også tidligere kendt som niggeren i slæden, startede med at rappe i 1994 i en alder af bare 15 år. Med inspirationer fra bl.a. Above The Law, Too $hort og alle udgivelserne fra det legendariske selskab Rap-A-Lot fandt Johnson sin inspiration. Det var dog først i 1999, at Danmark for første hørte gang Johnson rigtigt. Under hans daværende navn, Niggerenislæden, havde han dannet gruppen B.A.N.G.E.R.S., sammen med, på det tidspunkt, de ligeså relativt ukendte rappere L.O.C og U$O samt DJ Rescue. B.A.N.G.E.R.S. udgav i 1999 12"eren "VIP" EP'en" på DJ Rescue's eget selskab Rescue Records. Denne 12" skulle senere vise sig, at være banebrydende i dansk hip hop – næsten ligesom N.W.A. var det i U.S.A. Stilen på "VIP" 12"eren introducerede for første gang gangsta-westcoast hiphop i sin reneste form i Danmark. B.A.N.G.E.R.S. nåede desværre kun at spille en håndfuld live-shows, og i 2000 skiltes deres veje. Efter en del hype i undergrunden blev Johnson signet til det upcoming label $kandalø$, som også U$O var signet på, men desværre kom hans annoncerede debut-album "Ghetto Fitness" aldrig i handlen. $kandalø$ lukkede, og Johnson flyttede efter en hektisk periode til Sverige. Dette upload er dog kun med 7 af de sange der skulle have været med på albummet.

TRACKLISTE:

01-niggeren_i_slaeden-big_timer-siq.mp3 03:43
02-niggeren_i_slaeden-cha_cha-siq.mp3 03:43
03-niggeren_i_slaeden-fc_aarhus-siq.mp3 02:13
04-niggeren_i_slaeden-hvis_du_flexer-siq.mp3 03:12
05-niggeren_i_slaeden-ghetto_fitness-siq.mp3 03:12
06-niggeren_i_slaeden-hennesy-siq.mp3 03:32
07-niggeren_i_slaeden-et_ekstra_stykke_(feat._jokeren)-siq.mp3 03:42

http://rapidshare.com/files/37322713/_D ... Q.rar.html
Brugeravatar
PR

Indlæg af PR »

Ja tak!!
Uploaders are like girlfriends. Without them you won't get any.
Besvar