Photoshop cs3
Redaktør: Moderators
-
night_hawk
Photoshop cs3
Andre end mig der har haft problemmer med at installere det?
Den bare popper op med at jeg skal indsætte cd'en.? Når jeg har valgt hvor det skal ligge..
Det er denne version der brokker sig..
Adobe.Photoshop.CS3.Extended.PROPER-SWAMP
Den bare popper op med at jeg skal indsætte cd'en.? Når jeg har valgt hvor det skal ligge..

jeg kan kun sige
O M F G!!!!
var til lancerings seminar idag både til print og web delen.
Det er en seriøs opdateringer og Adobe har med den her opdatering endnu en gang slået deres plads fast som markedets bedste pakke leverandør.
En lille fed widget er deres kulor (mener jeg den hedder). Ikke så meget andet end det vi kender fra www.colorblender.com men nu er det implementeret i CS og fåes også som apollo aplication (ikke udgivet endnu, men kommer så vidt de ved sammen med video programmerne til sommer og som en del af den store master collection, eller som fri download på labs.adobe.com)
O M F G!!!!
var til lancerings seminar idag både til print og web delen.
Det er en seriøs opdateringer og Adobe har med den her opdatering endnu en gang slået deres plads fast som markedets bedste pakke leverandør.
En lille fed widget er deres kulor (mener jeg den hedder). Ikke så meget andet end det vi kender fra www.colorblender.com men nu er det implementeret i CS og fåes også som apollo aplication (ikke udgivet endnu, men kommer så vidt de ved sammen med video programmerne til sommer og som en del af den store master collection, eller som fri download på labs.adobe.com)
Ja der er helt klart store forbedringer. Nu har jeg kun leget med Photoshop og Dreamweaver, men må da sige at de helt klart har gjort begge to meget bedre både i form af nye funktioner, men også hvordan de har forbedret hvordan ting fungerer.
En skam man ikke lige har de penge at smide efter en licens til det
En skam man ikke lige har de penge at smide efter en licens til det
Re: Photoshop cs3
Jeg har ikke prøvet at installere den udgave du snakker om, men den jeg har gav ingen problemer. Du får lige en PB.night_hawk skrev:Andre end mig der har haft problemmer med at installere det?

-
snabelfisk
- Geografisk sted: On The Top, See Ya!